Reset i SPV???
Fra : Prestij

Dato : 02-01-03 23:45

Ok...jeg fik mit 128mb sd kort idag. Jeg kopierede al indhold fra det gamle
til det nye.
Men den ville absolut ikke åbne mine programmer såsom AI album o.s.v tiden
er udløbet og alt det der. OK...så prøvede jeg orange funktionen. Jeg valgte
de samme programmer igen og installerede dem om.

Pludselig dukker den op med at jeg skal Resete mobilen for at komme videre.
Det gør jeg så.
De første 10 min gik alt ting totalt laaangsomt. Men nu er den ok igen.

Mit spørgsmål er så....er min nye update så også væk??

Jeg fik den flashet i en orange butik lige før jul.

Øhhh.....en anden ting er.....hvorfor gør den lige pludselig det??

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 03-01-03 02:04

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote

> Mit spørgsmål er så....er min nye update så også væk??

Hvilken update ?

--
Mvh Henrik

Fra : Christian Poulsen

Dato : 03-01-03 04:07

> Hvilken update ?

Korrekt. Den "update" som Orange butikken ligger ind i telefonen er
faktisk den samme som når man køber den (har jeg ladet mig fortælle).

Fra : GiWeo

Dato : 03-01-03 10:37

Hesja

>Korrekt. Den "update" som Orange butikken ligger ind i telefonen er
>faktisk den samme som når man køber den (har jeg ladet mig fortælle).

Ikke helt - men updaten på det SD kort som butikken ligger inde med er
det samme som den man hentervia update funktionen via netværket

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 03-01-03 13:37

"GiWeo" <giweo@hotmail.com>wrote

> Ikke helt - men updaten på det SD kort som butikken ligger inde med er
> det samme som den man hentervia update funktionen via netværket

Hvornår er denne update blevet tilgængelig [via OrangeUpdate i SPV'en] ?

Og hvad gør den ?

--
Mvh Henrik.

Fra : GiWeo

Dato : 03-01-03 13:55

Hejsa

>Hvornår er denne update blevet tilgængelig [via OrangeUpdate i SPV'en] ?

Den er som regel allerede i telefonen når man køber denne - som en
service fra Orange.
Så med mindre du har en af de aller første SPVer har du allerede
updaten.
Da jeg downloadede den til min fyldte den kun 27 k - og det 2 jo ikke
mere en et ½ sek. - så det var lgie knap jeg opdagede det...

>Og hvad gør den ?

Hvad gør div. updates til dit alm. windows på PCeren ???

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 03-01-03 20:39

> [...]
> mere en et ½ sek. - så det var lgie knap jeg opdagede det...

> Hvad gør div. updates til dit alm. windows på PCeren ???

Det svar tyder på, at du ikke ved hvad updaten indeholdte.

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 03-01-03 21:34

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Det svar tyder på, at du ikke ved hvad updaten indeholdte.

"Updaten" indeholdte - svjh - en ringetone og ikke andet.

--
Chris
: )

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 03-01-03 22:32

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote

> "Updaten" indeholdte - svjh - en ringetone og ikke andet.

Wau....hvilken suveræn service fra Orange....I'm impressed...;)

Jeg kan næsten ikke vente til den næste update....hvad mon den indeholder
[udover DK-understøttelse]...måske et nyt baggrundsbillede ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 04-01-03 09:45

> Wau....hvilken suveræn service fra Orange....I'm impressed...;)
>
> Jeg kan næsten ikke vente til den næste update....hvad mon den indeholder
> [udover DK-understøttelse]...måske et nyt baggrundsbillede ?

LOL - yep, _det_ vil jeg kalde for go' kundeservice

Meeen, opdateringen kommer (ha ha ha):
http://www.modaco.com/smartphone/viewtopic.php?t=1515 har et link til....
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4332&sid=1

--
Chris
: )

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-01-03 10:18

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote

> LOL - yep, _det_ vil jeg kalde for go' kundeservice

> [...]

Yeps...nu er det bare sådan med Orange, at de kan finde på at vende på en
tallerken.
F.eks er det ganske kort tid siden, de højt+helligt svor, at de ville
fortsætte i Sverige....hvorefter de lukkede hele Sverige-afdelingen et par
dage efter.

Ligeledes da Monique skulle udskiftes...det blev også benægtet, indtil det 2
dage senere pludselig var rigtigt nok.

Og måske de skulle opdatere deres web med den glædelige nyhed om den
kommende patch:
http://orange.dk/spv/faq - her står nemli' stadig medio december - ahhaa..
det kan da være at det passer alligevel....de har nemli' været så fixe at
undlade at skrive årstal på.

En anden detalje er, at man skal være 'påpasselig' mht at benytte
dk.mobil.nu som kilde, da de jo har et redaktionelt samarbejde med Orange.

--
Mvh Henrik.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-01-03 01:25

> En anden detalje er, at man skal være 'påpasselig' mht at benytte
> dk.mobil.nu som kilde, da de jo har et redaktionelt samarbejde
> med Orange.

Ahh! Mon dog. Er det ikke kun Kvartalt de arbejder sammen om?

http://orangeerhverv.dk/vaerdatvide/kvartalt/

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 05-01-03 11:17

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote

> Ahh! Mon dog. Er det ikke kun Kvartalt de arbejder sammen om?

Det er muligt de også samarbejder om Kvartals, men i det sidste Mobil jeg
bladrede igennem, der bemærkede jeg en lille tekst:
'Orange har et redaktionelt samarbejde med Mobil'

--
Mvh Henrik.

Fra : Lars Varming

Dato : 05-01-03 12:46

> "Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote

> Det er muligt de også samarbejder om Kvartals, men i det sidste Mobil jeg
> bladrede igennem, der bemærkede jeg en lille tekst:
> 'Orange har et redaktionelt samarbejde med Mobil'

... og hvor i bladet så du lige dét ?

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 05-01-03 15:53

"Lars Varming" <lars@varming.org> wrote

> .. og hvor i bladet så du lige dét ?

Det kan jeg desværre ikke svare på, da jeg ikke er i besiddelse af bladet.

--
Mvh Henrik.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-01-03 05:33

> Wau....hvilken suveræn service fra Orange....I'm impressed...;)
>
> Jeg kan næsten ikke vente til den næste update....hvad mon den indeholder
> [udover DK-understøttelse]...måske et nyt baggrundsbillede ?

Den nye store update med DK sprog skulle ifølge Orange produktchefen
indeholde bla:

DK sprog,
Hurtigere menu,
Forbedring af batteritiden, så det kan mærkes - dette betyder vel alt fra
en forbedring fra de 100 timer til VIRJELIGE 100 timer - eller måske en
forbedring på 10-15 %,
Hurtigere internet speed og wap speed,

lad os nu se, om den overhovedet kommer inden Orange DK lukker :)

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph