Onani-vaners udvikling
Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-03 23:37

Da min karriere startede i denne verdens mest universelle fritids hobby,
var fantasien min eneste krykke.

Så fandt jeg på at låne Soya, Mykle og Miller på biblioteket.

Så fik jeg mod til at købe WeekendSex og Ugens Rapport

Så kom videoerne. Og for mit vedkommende blev det for bøvlet at
hurtigspole frem til de gode steder og fantasien kom igen i højsædet.

Internettet har intet revolutioneret for mig, man kan nok gøre det for
hæmmede og nybegyndere.

Udvalgte udrevne "grå sider" fra Ugens Rapport hiver jeg frem som krykke
nu og da, især SM historier. (SMIL-bladet er latterligt - for mig)

Hvad er godt for andre? - og er der nogle lovmæssigheder i hvordan man
udvikler sig - psykologisk udover hvad pornmarkedet tilbyder før og nu ?
?

NOGLE PIGER ER JALOUX PÅ PORN/ONANI og nogle tænkere har haft
betænkeligheder

"The great danger in masturbation lies in its merely exhaustive nature.
In sexual intercourse, there is give and take. A new stimulus enters
as the native stimulus departs.But in masturbation there is nothing but
loss. DH Lawrence

"Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be sentimentalised.
W.H. Auden

"Don't knock masturbation, it's sex with someone else, that you like.
Woody Allen

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : T'abula R'asa

Dato : 03-01-03 02:33

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

B.W. skrev om pornografi:

> Internettet har intet revolutioneret for mig, men kan nok goere det
> for haemmede og nybegyndere.

For mig som paedofil, hvad der saa kunne vaere den tredje kategori,
har det haft rigtig stor betydning.

Hvis jeg i dag taenker tilbage paa min tidlige ungdom, dengang hvor
Internettet endnu ikke var tilgaengeligt for den almindelige borger,
hvor mennesker som jeg ikke havde mange muligheder for at erhverve
sig billeder og film af noegne boern, er det tydeligt, hvordan mine
tanker og min adfaerd, herunder omgang med boern, i en langt hoejere
grad var kontrolleret af lysten til sex med disse.

I dag har jeg meget svaert ved at forestille mig en hverdag uden
muligheden for at bladre igennem og onanere til digitale familiealbums
samt lignende harmloest billedmateriale. Taenker jeg lige over det,
er jeg faktisk sikker paa, det var det sidste, jeg ville undvaere,
som min tilvaerelse tager sig ud i skrivende stund.

Hej derude
Peter S. Winding

--
Let me see you stripped down to the bone
Let me see you stripped down to the bone

-"Stripped" [Black Celebration] 1986, Martin Gore/Depeche Mode.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-03 12:16

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message
> [...]
> er jeg faktisk sikker paa, det var det sidste, jeg ville undvaere,
> som min tilvaerelse tager sig ud i skrivende stund.

Du bør føle et kald til at propagandere mest mulig for
KATHARSIS-TEORIEN - altså at man kan udleve og rense sig for tanker om
planlagt handling, ved at fantasere om det.
Altså at børneporno forebygger overgreb.

At porn fremmer sædelighedsforbrydelser er forbudsmagernes
yndlingstanke.
Videnskab kan designes så man beviser eller modbeviser denne
"rens-din-fantasi-teori"

Berl Kutchinsky m.fl. fandt gode data for at pornofrigørelse virker.
Og vi ser alle splat action uden at motiveres for at gå ud og gentage
det på andet end en boksebold og et kålhoved.

Det er lidt intimt hvad man tvinger frem på sit sinds indre skærm, når
man onanerer. Det ville interessere mig at læse hvad andre gør og tænker
og hvad går hen og bliver "gammeldags" med tiden, og hvad bliver
springbræt til endnu mere ekstatiske og skønne onanivaner.
Jeg gad godt uddybe mine erfaringer, hvis andre tør.

Co-faktorer til den indre visualisering(1), m/u porn, er
sædblærespænding(2) og penisfriktion(3), men de 3 ting kan gå i spænd på
mange måder, og det burde være så naturligt at åbne sig om, som
madopskrifter.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-01-03 17:02

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> planlagt handling, ved at fantasere om det.
> Altså at børneporno forebygger overgreb.

digitale familiealbums er ikke børnepornografi !

Fra : Girlie

Dato : 03-01-03 19:35

> Du bør føle et kald til at propagandere mest mulig for
> KATHARSIS-TEORIEN - altså at man kan udleve og rense sig for tanker om
> planlagt handling, ved at fantasere om det.
> Altså at børneporno forebygger overgreb.

Hallo! Børneporno ER overgreb!!!!!!! Der er sq da børn, der er ofre for
modbydelige overgreb, når børneporno pruduceres, men så langt kan Warming
ikke tænke

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-03 20:51

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message

> [...]
for
> modbydelige overgreb, når børneporno pruduceres, men så langt kan

Tænke altså have hjernevirksomhed er faktisk en forudsætning for hjerte-
og lunge-virksomhed altså for alt liv.

Nej - det er GALT TÆNKT at børneporno altid er overdreb.

I stigende grad laves børneporno ved fotomanipulation - og ved at TEGNE
fantasismåbørn med liderlige smil.

Fascisterne har strammet loven så OGSÅ DET KAN GIVE ÅRELANGE STRAFFE -
de tænker nemlig ikke på at beskytte børn. De tænker på at de hader sig
selv og derfor elsker at straffe. Læs Guillous "Heksenes forsvaree".

I gamle dage skete det at en intellektuel familie med fremmelige,
frigjorte småbørn sagde "vil du tjene det samme på ½ time, som du får
ved at løbe aviser på en måned" og i den halve time suttede barnet pik
o.lign mens det tænkte på om loftet trængte til at hvidtes, og det tog
ikke skade og der blev produceret pornofilm, som forlystede en million
pædofile, så de ikke fristedes til at begå overgreb, men onanerede ved
deres computerskærm, dvs BØRNEPORNO BESKYTTER BØRN

Fra : Heidi

Dato : 03-01-03 21:04

Bo Warming wrote:
> [...]
> måned" og i den halve time suttede barnet pik o.lign mens
> det tænkte på om loftet trængte til at hvidtes, og

Er det dig selv du snakker om, siden du ved hvad
barnet tænkte på?

det
> tog ikke skade

Hvordan ved du det?

og der blev produceret pornofilm, som
> forlystede en million pædofile, så de ikke fristedes til
> at begå overgreb, men onanerede ved deres computerskærm,
> dvs BØRNEPORNO BESKYTTER BØRN

Den vel nok mest latterlige kommentar du endnu har
belastet usenet med.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-03 00:26

Girlie wrote:

> Hallo! Børneporno ER overgreb!!!!!!!

Øhh ja ...

> Der er sq da børn, der er ofre
> for modbydelige overgreb, når børneporno pruduceres, men så langt kan
> Warming ikke tænke

nej det indikere han ikke i det indlæg du svare på .... men det som Peter
taler om er de såkaldet strand fotos osv.
hvor barnet ikke lider overlast under fotograferingen men så at sige (
formoder jeg ) udfolder sig i sin frie natur.

så er der de måske lidt strenger hvor børn posere direkte med henblik på
erotisk foto uden dog at være i berøreing med voksen
det ved jeg sgu ikke hvor smart er ???
men forbudt er det nu ikke - jeg tror du kan finde dem helt legalt på
lollita com tror jeg det heder.... jeg synes det er nogen spænende debater
om dette emne fordi det er så hedt - men jeg ved påfalende lidt om det i
praksis

Mv
Bo MM

Fra : Henning

Dato : 04-01-03 16:09

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> hvor barnet ikke lider overlast under fotograferingen men så at sige (
> formoder jeg ) udfolder sig i sin frie natur.

Tjah, jeg og min kone har da flere billeder af vores børn, der
leger ved stranden, ligger på puslebordet, er i bad med henholdsvis
os begge, det er ganske almindelige familiebilleder, også de, hvor
fætre og kusiner, eller naboen unger er med på i det udendørs
børne-bassin. For os og børnene har der bare været tale om at
forevige nogle sjove og glade stunder sammen.

At pædofile evt. kan tænde på sådanne billeder, gør dem ikke til
pornografi, der er himmelvid forskel på familiebilleder og billeder
hvor børnene bliver instrueret i at indtage "forførende" stillinger
Jeg har set flere serier med præ-teen billeder af single piger,
der indtager stillinger og attituder som pin-up girls, dem betragter
jeg som pornografiske, men selv annoncer for pampers-bleer
kan ses som pornografiske.
Der findes binaere naturist-grupper på nyhedsnettet, hvor hovedparten
af billederne er "familie-billeder" af børn ( så vidt jeg husker )

Seksuel brug af børn vil i min termologi altid være afskyeligt
og foragteligt.

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-03 17:29

Henning wrote:
> Seksuel brug af børn vil i min termologi altid være afskyeligt
> og foragteligt.

Øhh Puhh ja i tankerne men altså hvis der ikke er nogen der har lidt
overlast under disse stand billeder og ellers ikke ved at de bliver brugt og
samtidigt kan tage presset for den pædofile så gør de nu gavn på en go
måde - selvom det selvfølig er en svær tanke at holde et roligt forhold til
at der sider en og onanere til billeder af ens egen børn søsknens osv. det
forstår jeg nok......
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-03 00:35

Bo Warming wrote:
> [...]
> planlagt handling, ved at fantasere om det.
> Altså at børneporno forebygger overgreb.

lad os lige skilde tingen af for en go orden skyld porno = sex erotik
børne porno = det samme Peter taler om :familiealbums samt lignende
harmloest billedmateriale.

> Berl Kutchinsky m.fl. fandt gode data for at pornofrigørelse virker.

Øhh ja det gjorede den da sammen med prostitusion faldt antalet af
sædelighedes forbrydelser..

> Det er lidt intimt hvad man tvinger frem på sit sinds indre skærm, når
> man onanerer.

der tror jeg nu ikke man skal ligge belsag på sig selv sad og så Caligula
den anden dag efter LANG TID
Ohh for helved jeg fik flere orgasmer på 2½ time ind jeg gør normalt til
sammen på en måned :)
Nahh den er fanme også go !!

> [...]
> bliver springbræt til endnu mere ekstatiske og skønne onanivaner.
> Jeg gad godt uddybe mine erfaringer, hvis andre tør.

jamen hvad tænker man på .... jeg vil sige for mit eget vedkomne se Caligula
og man vil have en nogenlunde visuel gengivelse af mine indre temaer :)

> [...]
> sædblærespænding(2) og penisfriktion(3), men de 3 ting kan gå i spænd
> på mange måder, og det burde være så naturligt at åbne sig om, som

prøv at print det ud og tag det med næste gang du skal til læge og læs det
højt for ham :)
som gammel fremskirdts mand.... må tanken om at side på den lukkede og blive
foderet af det offentlige være = modstands kamp og sund fornuft :)
venligst men bestemt !
Bo M Mogensen

Fra : T'abula R'asa

Dato : 04-01-03 00:23

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

PSW:

B.W. skrev:

> Du boer foele et kald til at propagandere mest mulig for KATHARSIS-
> TEORIEN - altsaa at man kan udleve og rense sig for tanker om
> planlagt handling, ved at fantasere om det.
> Altsaa at boerneporno forebygger overgreb.

Som du sikkert husker, har jeg aldrig vaeret modstander af det at
besidde boernepornografi - under den forudsaetning, at man fremskaffer
det uden at vaere i kontakt med afsender.

At boerneporno, pornografi generelt, *kan vaere* med til at forebygge
saedelighedsforbrydelser, kan vi sagtens blive enige om. Min egen
erfaring siger mig dog, at lysten til at se paa den slags, falder
som udbredelsen af legale kvalitetsbilleder stiger - hvad der
selvfoelgelig ogsaa har noget at goere med, hvordan loven desvaerre
nu en gang er skruet sammen.

> Det er lidt intimt hvad man tvinger frem paa sit sinds indre skaerm,
> naar man onanerer. Det ville interessere mig at laese hvad andre
> goer og taenker og hvad gaar hen og bliver "gammeldags" med tiden, og
> hvad bliver springbraet til endnu mere ekstatiske og skoenne onani-
> vaner. Jeg gad godt uddybe mine erfaringer, hvis andre toer.

For mit eget vedkommende er det sjaeldent, at jeg alene bruger
fantasien, med mindre jeg lige skulle have haft en god oplevelse sammen
med et barn, jeg fandt/finder sexuelt tiltraekkende. Og jeg onanerer i
oevrigt saa godt som aldrig til tanken om een, jeg maatte vaere meget
forelsket i. Derimod kan jeg vildt godt lide at spille pik til foer-
omtalte familiebilleder, mens jeg fantaserer om, hvad der kunne komme
ud af den paagaeldende situation, hvis jeg selv befandt mig i den -
og meget var anderledes. Man kunne f.eks. forestille sig, at moderen
lige var taget af sted paa arbejde, at pigen skulle overnatte hos een
hele weekenden, at hun spurgte, om ikke vi skulle tage toejet af, at
hun var liderlig og plagede om at blive kaelet for osv. Den slags,
som normalt ellers kun bringer problemer og ulykke med sig.

Jeg benytter lejligheden til at fremvise en stak, synes jeg, laekre
billeder, man kan onanere til, blive forarget over eller maaske
ligefrem en smule klogere paa:

http://community.webshots.com/image2/2/23/53/42122353gzNyQF_fs.jpg
http://community.webshots.com/image4/1/13/51/56111351adzpkR_ph.jpg
http://community.webshots.com/image4/2/80/31/59028031XUUWkq_ph.jpg
http://community.webshots.com/image4/3/98/88/55139888RKHlKr_ph.jpg
http://community.webshots.com/image4/6/29/86/58362986puggrb_fs.jpg
http://jjj.image.pbase.com/u12/ferroza/upload/6905452.Dscn1043.jpg
http://jjj.image.pbase.com/u17/dlmorel/upload/5521811.DSC_2784.jpg
http://jjj.image.pbase.com/u17/tungtu/large/5523987.Picture007.jpg
http://jjj.image.pbase.com/u4/ischarcm/upload/811959.P0002242Medium.jpg
http://jjj.image.pbase.com/u8/austin_texas/upload/7976510.marissaandherletters.jpg

Hej derude
Peter S. Winding

--
Mother,
Tell your children not to walk my way

--"Mother" [Danzig I] 1988, Glenn Danzig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-03 05:01

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
Uhh ha Peter en gang i mellem - så må jeg sgu indrømme mig modvilliget at du
skræmmer mig ..

> Jeg benytter lejligheden til at fremvise en stak, synes jeg, laekre
> billeder, man kan onanere til, blive forarget over eller maaske
> [...]

jeg ved sgu måske fordi jeg har rejst så meget i asien at jeg VED at dette
billed ku omsættes fra teori til praksis
for en almindelige genemsnitlig dansk time løn......

bevistheden er sgu ikke altid det mest farbare sted at bevæge sig rundt og
nogen gange bliver virkligheden lidt mere nærværende ind hvad rart er
bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : T'abula R'asa

Dato : 05-01-03 22:15

Bo skrev:

> Uha, Peter, en gang imellem - saa maa jeg sgu indroemme mig
> modvilliget, at du skraemmer mig...

Du husker sikkert scenen fra Con Air (for alle I andre: http://us.imdb.com/Title?0118880),
hvor Steve Buscemi, i rollen som seriemorderen Garland Greene, moeder
en lille pige. Den scene fandt jeg enormt skraemmende, fordi jeg
forestillede mig, hvordan han ville myrde dette lille, uskyldige
menneske - hvad der senere, til min og sikkert andres store lettelse,
viser sig ikke at vaere tilfaeldet.

Jeg ved ikke, hvilke forestillinger du goer dig, naar du betragter de
billeder, jeg linkede til - med en bevidsthed om, at disse boern
(i den grad) taender mig sexuelt - men jeg foeler, at der er langt fra
at foele sig provokeret, hvilket saadan set havde vaeret okay, til at
blive forskraekket. Og jeg er faktisk ked af, hvis det sidste goer sig
gaeldende. Min aandelige forbrydelse bestaar alene i (bl.a.) at ville
have visse former sex med disse pigeboern, hverken at pine eller plage
saadanne mindreaarige. Punktum.

Af de ca. 260 indlaeg, primaert omhandlende emnet her, jeg har postet
siden efteraaret 2001, betragter jeg selv det foregaaende som et af de
5 vigtigste. Ikke fordi jeg (noedvendigvis altid) oensker at provokere
nogen derude, men af den grund, at det ganske enkelt tegner sig for en
essentiel del af, hvad jeg indeholder som paedofil - og hermed (ogsaa)
oensker at formidle til andre.

Liv & Lys, Bo
Peter

PS. Jeg synes, om det saa er et forsoeg paa at udligne noget, at du
boer tage et kig paa siden her:

http://community.webshots.com/album/41134453mWdNga

Den skulle gerne give en forstaaelse for, at pigen paa toilettet,
hverken er underlagt eller omgivet af mennesker som jeg. Det vil
de fleste nok vaere mere end lykkelige for.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-03 01:39

HI Peter :)

> Jeg ved ikke, hvilke forestillinger du goer dig, naar du betragter de
> billeder, jeg linkede til -

jamen det er jo det der er hele problemet det er at jeg tænker som en
penetrerene mand
og har svært ved at fortså det driftsmæsigt fra andre vinkler - men det er
ikke de andre vinkler men min bevisthed det er galt med
så den æder jeg for egen regning !!!

> [...]
> gaeldende. Min aandelige forbrydelse bestaar alene i (bl.a.) at ville
> have visse former sex med disse pigeboern, hverken at pine eller plage

jamen det ved jeg godt `!

> [...]
> nogen derude, men af den grund, at det ganske enkelt tegner sig for en
> essentiel del af, hvad jeg indeholder som paedofil - og hermed (ogsaa)

jamen det er også et godt indlæg men - når man så sider der med sin egen
præferance og forestillinger om hvad drift er så kommer man eller jeg gør
til at lave en overførsel på den pædofile situasion og når man så ser et
billed til og man samtidigt lever sig lidt ind i rollen med sin egen drift -
så sker der en indre kortslutning

> Liv & Lys, Bo

I Know I Konow

bedste hilsner
Bo

> [...]
> hverken er underlagt eller omgivet af mennesker som jeg. Det vil
> de fleste nok vaere mere end lykkelige for.

ja det kan jeg godt se ...