Hyperlink i frames virker ikke
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 23:31

Hej

Jeg er ved at lave følgende hjemmeside:

http://members.fortunecity.com/bofic/

Jeg har lavet en knap "Anfield trip" der henviser til en anden html fil, men
jeg kan ikke få den til at åbne i "main". Det virker slet ikke. Kan nogen
hjælpe?

Den skulle henvise til:

http://members.fortunecity.com/bofic/anfield.htm

Jeg bruger frontpage 2000

Mvh

Bo

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-01-03 23:43

"bofic" <q> skrev i...
> [...]
men
> jeg kan ikke få den til at åbne i "main". Det virker slet ikke. Kan nogen

Du har benyttet FrontPage-funktionen 'Hoverbutton' - men den virker kun,
hvis der uploades til en server, hvor der er installeret FP-extensions, og
det ser det ikke ud til, at der er på fortunecity... (det ville jeg nok
heller ikke forvente af en gratis server).

Mvh. Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 23:50

Hej

Tusind tak for svaret

Jeg bruger denne gratis side indtil min teledanmark side virker for den har
jeg problemer med.

Mvh Bo

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-01-03 01:33

"bofic" <q> skrev...
> Tusind tak for svaret

Ups - sorry...
Fik skrevet noget vrøvl til dig - se de andres svar!

Mvh. Camilla

Fra : pepsimax

Dato : 03-01-03 00:02

"Camilla Scharff" skrev d. 02-01-03 23:43 dette indlæg :
> [...]
nok
> heller ikke forvente af en gratis server).

***********
det er ikke rigtigt det Camilla skriver
du skal når du står i "rediger hyperlink"
vælge destinationsramma (flot ord ikke)
også vælge sidestandard (hovedramme)

så virker det

mvh
Pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-03 00:10

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev :

>Du har benyttet FrontPage-funktionen 'Hoverbutton' - men den virker kun,
>hvis der uploades til en server, hvor der er installeret FP-extensions,

Nej, hoverknapper har ikke noget med FP Extensions at gøre, det
er javaappletter.

Hvorfor linket ikke virker kan jeg ikke se, for siden findes.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-01-03 00:19

> [...]
> det ser det ikke ud til, at der er på fortunecity... (det ville jeg nok
> heller ikke forvente af en gratis server).

hmm - helt gratis er den vist ikke - det koster henimod 40 kr. mdl. at have
en standard-adgang.
Men FP-extensions har intet at gøre med hyperlinks - dem kan man sagtens
danne uden.

--
ahw

Fra : Claus

Dato : 03-01-03 10:06

Husk at upload fphoover.class og fphooverx.class til din server også..Så
skulle det da virke..

Claus