Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
DSUB eller BNC ??
Fra : | Gooz |

Dato : 02-01-03 23:25

Hej NG!

Jeg har en 19" LG 915FT+ skærm med både DSUB og BNC indgang.
Hvad er bedst? Kan man se forskel på DSUB og BNC ?

Mit grafikkort er et Geforce2MX

Mvh
Daniel J.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-01-03 00:28

| Gooz | wrote:
> Hej NG!
>
> Jeg har en 19" LG 915FT+ skærm med både DSUB og BNC indgang.
> Hvad er bedst?

BNC

> Kan man se forskel på DSUB og BNC ?

Hvis skærmen er god og grafikkortet leverer et ordentligt output så kan
man, ellers så er den eneste forskel at BNC ikke understøtter Plug&Play.

> Mit grafikkort er et Geforce2MX

Det er ikke GPU'en, men kvaliteten af RF filtrene på kortet der
bestemmer på den type kort. Canopus, Leadtek, Hercules leverer normalt
god kvalitet.

Mvh

Bruno

Fra : | Gooz |

Dato : 03-01-03 19:09

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke GPU'en, men kvaliteten af RF filtrene på kortet der
> bestemmer på den type kort. Canopus, Leadtek, Hercules leverer normalt
> god kvalitet.

Det er et Asus Geforce2mx (tror det er et V7100), hvis det her noget at
sige.

Mvh
Daniel J.