CS: Italy Radio
Fra : Dopedog

Dato : 02-01-03 22:30

Har hørt noget om at man kan udskifte den lamme opera sanger fra radioen med
en hvilken-som-helst anden sang ..

Nogen der ved hvordan ?

-Ronnie

Fra : Cinnober

Dato : 02-01-03 23:21

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt noget om at man kan udskifte den lamme opera sanger fra radioen
med
> en hvilken-som-helst anden sang ..
>
> Nogen der ved hvordan ?
>
> -Ronnie

http://www.edit-strike.nl/csmusictutorial.htm

følg den tutorial og find selv noget musik du vil have...jeg har selv lagt
techno ind.....

Fra : Dopedog

Dato : 02-01-03 23:24

> [...]
> >

> http://www.edit-strike.nl/csmusictutorial.htm
>
> følg den tutorial og find selv noget musik du vil have...jeg har selv lagt

Mange tusind tak skal du ha'

-Ronnie

Fra : Steffen Y.

Dato : 03-01-03 02:58

Hmm, det kan jeg ikke få til at virke. Jeg har gjort det der står op deres
hjemmeside, men der kommer ingen lyd ud af radioen. Jeg har også skruet op
på filen, og den fyldrt 1.6mb. Hvad kan der være galt?

--

Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?" - Homer Simpson

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 03-01-03 12:31

"Steffen Y." <Airbus@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm, det kan jeg ikke få til at virke. Jeg har gjort det der står op deres
> hjemmeside, men der kommer ingen lyd ud af radioen. Jeg har også skruet op
> på filen, og den fyldrt 1.6mb. Hvad kan der være galt?

hmmm det er VIGTIGT det der står med med at sætte CUE POINTS!!!!
Hvis man IKKE sætter dem, vil den ike afspille det i et loop.
Så derfor nærlæs det afsnit.
Jeg fulgte den slavisk og det virkede første gang.

Mit eget track fylder 5 mb så dit skulle ikke være noget problem.

Fra : BadBack

Dato : 03-01-03 09:19

"Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> wrote in

> følg den tutorial og find selv noget musik du vil have...jeg har selv
> lagt techno ind.....

Det må da totalt ødelægge stemningen på det map?

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 03-01-03 12:32

"BadBack" <none@notvalid.no> skrev i en meddelelse
> "Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> wrote in

> Det må da totalt ødelægge stemningen på det map?

nææ jeg synes det er fedt at nakke CT i takt med musikken

Fra : S3N80R

Dato : 03-01-03 10:25

On Thu, 2 Jan 2003 22:30:19 +0100, someone who claims to be "Dopedog"
<dopedog@ofir.dk> wrote:

>Har hørt noget om at man kan udskifte den lamme opera sanger fra radioen med
>en hvilken-som-helst anden sang ..
>
>Nogen der ved hvordan ?
>
> -Ronnie

Hejsa Dopedog,

Du kan vælge at downloade en sang som blot skal overskrive den gamle
opera, så er du fri for selv at rode med at konvertere - eks CS Italy
Sound Pack: http://www.siq.dyndns.dk/siq/sounds.asp

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - http://www.siq.dyndns.dk/siq

Fra : Dopedog

Dato : 03-01-03 14:05

> [...]
>
> Du kan vælge at downloade en sang som blot skal overskrive den gamle
> opera, så er du fri for selv at rode med at konvertere - eks CS Italy

Jeg fikdet andet til at virke men tak alligevel

-Ronnie