DirectX 9.0?
Fra : Andrew

Dato : 02-01-03 21:50

Hej

Kan det anbefales at opdaterer sin directX til version 9.0?

Der plejer at være problemer sådan nogle nye versioner, hvad er erfaringen
med directX 9.0 ?

Mvh Anders

Fra : Rune Christiansen

Dato : 02-01-03 22:07

Med mindre dit grafikkort understøtter de nye features i directX 9.0, så vil
du sandsynligvis ikke få det størrer udbytte af det.

Fra : Bandit

Dato : 03-01-03 05:38

Min maskine fucker op når jeg installer DX 9 :(

Fra : Darth_Vader

Dato : 03-01-03 11:25

kører perfekt her - på XP
mvh
henrik

Fra : Silver

Dato : 03-01-03 17:39

Keine probleme her.

Win98SE sys

Mvh
Silver

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-03 16:42

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg fik problemer med The Sims On Holiday efter installation. MoHAA kørte
dog fint. Jeg havde dog lavet et Ghost Image lige inden installation af DX9,
så jeg var hurtigt oppe at køre igen :). Er nu igen på DX8.1b.