Tabel?
Fra : Christian Høegh

Dato : 02-01-03 21:54

Er de mulight at oprette en <tr height="10">

Hvis jeg prøver, går det fint sålænge den pågældende <tr>...</tr> ikke
indeholder noget. Men prøver jeg fx at lægge et bagrundsbilledet eller
baggrundfarve ind, er det mindste jeg kan sætte den til ca. 20 pixel.
Forstået på den måde, at der selvfølge stadig står <tr height="10"> i koden,
men resultatet i en IE browser er ca. 20 pixel i højden.

Findes der en løsning på at fastholde de 10 pixel i højden.

Fra : Brian Christensen

Dato : 02-01-03 22:52

Christian Høegh skrev:
> [...]
> men resultatet i en IE browser er ca. 20 pixel i højden.
>
> Findes der en løsning på at fastholde de 10 pixel i højden.

Hej Christian

Prøv af sætte et gennemsigtigt .gif billede ind i netop den størrelse du
vil have rækken.
Hvis du laver et gennemsigtigt .gif billede i dimensionerne 1*1 pixel
kan du til enhver tid benytte dette, og så blot ændre størrelsen i html/css

mvh
Brian

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-01-03 05:38

"Christian Høegh" <christian@discoworld.dk>
> Er de mulight at oprette en <tr height="10">

Det er muligt, men ikke lovligt - læs: koden er ikke valid. Benyt ubetinget
i stedet den metode, Brian beskrev.

Med venlig hilsen

Erik Ginnerskov
erik@ginnerskov.dk