MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
genskabe slettede filer
Fra : Morten Jensen

Dato : 02-01-03 20:50

Hej

Kan jeg genskabe en fil jeg har slettet - den er også slettet fra
papirkurven. Jeg kører windows 2000 og FAT32 filsystem. Jeg mener, at der
var en undelete komando i windows 98, eller husker jeg helt galt.

Jeg kender det nøjagtige filnavn, og har også den fuldstændige sti for
placering af filen.

På forånd tak
Morten

Fra : scn

Dato : 02-01-03 21:17

"Morten Jensen" <morten_jensen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der var en undelete komando i windows 98, eller husker jeg helt galt.
>
> Jeg kender det nøjagtige filnavn, og har også den fuldstændige sti for

jeg ved "Fast File Undelete" kan, søg på google.com
( og evt. astalavista.box.sk )

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : René Prebendorf

Dato : 02-01-03 23:27

> [...]
> papirkurven. Jeg kører windows 2000 og FAT32 filsystem. Jeg mener, at der
> var en undelete komando i windows 98, eller husker jeg helt galt.

File Recovery kan det du søger.
http://shor.ter.dk/718048604

--
Venligst René