MS Windows
briani 27239
XP & CD-rom drev
Fra : Jakob Jensen

Dato : 02-01-03 20:39

Hej Gruppe

Jeg kan huske og ligeledes se overskriften, men ikke længere hente
beskeden som omhandler samme problem, som jeg har.

Engang imellem så vælger min XP Pro at smide mit ene cd-rom drev væk.
så vidt jeg husker, så var der en som enten kunne fortælle hvilke ting
der skulle ændres i regedit eller havde et linkt til en side, hvor
problemet kunne løses.

Jeg håber i kan hjælpe, da det er lidt irriterende at miste sit drev
og skal genstarte før man kan bruge det.

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Fra : Madsen

Dato : 02-01-03 22:17

Jakob Jensen skrev:

> Jeg kan huske og ligeledes se overskriften, men ikke længere hente
> beskeden som omhandler samme problem, som jeg har.

Jeg kan ikke lige sige hvad dit problem er, men du kan søge efter
indlægget på <http://www.google.com/advanced_group_search?hl=da>
Hvis du kender emnelinien (overskriften) så burde det være rimelig
let at finde på Google Groups.

Madsen.

Fra : Jakob Jensen

Dato : 03-01-03 15:48

On Thu, 02 Jan 2003 22:17:05 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>indlægget på <http://www.google.com/advanced_group_search?hl=da>
>Hvis du kender emnelinien (overskriften) så burde det være rimelig

Mange tak for linket. Jeg fandt en gammel tråd, som jeg selv har brugt
tidligere. Her er der et link til lidt hjælp, hvis ens CD eller CD-RW
forsvinder midlertidig.

http://www.wintip.dk/xp/probs/cddrev.htm

Venlig hilsen
Jakob Jensen