Kan man fastlåse tekst?
Fra : Rasmus

Dato : 07-03-01 20:47

Efter at have læst html og css guiderne på html.dk har jeg lavet
min første hjemmeside http://www.backpack.subnet.dk

Mit problem er at teksten i højre side ændre sig efter størrelsen
af browser og dermed rykker uden for det område, hvor jeg gerne
vil have den. Jeg har prøvet med padding og margin, men synes
ikke jeg kan få det til at fungere.

Fra : Rasmus

Dato : 08-03-01 12:19

Jeg har selv fundet en løsning.