Telmore TDC Orange eller hva?
Fra : Henning Lund

Dato : 02-01-03 19:13

Pt har vores sønner abbonement ved Telmore, men jeg blev ringet op her
den anden dag hvor Telmore oplyste at jeg ikke mere kan betale via
bankoverførsel som jeg plejer, jeg har intet dan/visakort så nu vil jeg
gerne vide hvad i her i gruppen mener man skal bruge, knægtene bruger
egentlig kun halofonen til smsér, de snakker sjældent i den. Er der
andre selskaber som kører samme måde som Telmore, hvor man bare kan
tanke op via nettet og sin pc bank?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-01-03 20:32

CBB Mobil - http://www.cbb.dk

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Henning Lund

Dato : 02-01-03 21:07

Michael Kjærsgård skrev:

> CBB Mobil - http://www.cbb.dk

Tak for svaret, jeg har rodet deres siden igennem, men synes kun jeg kan
finde dankort indbetaling, kan det passe?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 02-01-03 21:13

i højre side under "kontakt"

Fra : Henning Lund

Dato : 02-01-03 21:24

Th Frydensberg skrev:
> i højre side under "kontakt"

Mange tak for svaret, jeg opdagede til min skræk at det er Sonofons net
de bruger, der er 0 dækning her hvor jeg bor, jeg har selv haft Sonofon
på min egen mobilos, men var nød til at skifte til TDC for at få dækning
i hjemmet.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-01-03 21:43

Henning Lund wrote:
> [...]
> net de bruger, der er 0 dækning her hvor jeg bor, jeg har selv haft
> Sonofon på min egen mobilos, men var nød til at skifte til TDC for at

Så få dig et dankort, det er gratis.

Jan Pedersen
--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : John K

Dato : 02-01-03 22:30

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse

> Så få dig et dankort, det er gratis.

Skulle det hjælpe på den manglende dækning med Sonofon's net

Mvh

John K

Fra : Henning Lund

Dato : 03-01-03 04:24

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-01-03 07:00

Henning Lund wrote:
> [...]

Ja også det, men mest med til at bibeholde dit telmore ab.

Jan

Fra : jesper@sundbynet.dk

Dato : 06-01-03 00:15

Telmore har da osse betaling via netbank: Danske Bank (BG Bank) og
Nordea samt en automatisk optankning,som jeg ikke kender.
Jo - nu gør jeg ! Det ser ud til at alle banker kan benyttes
(check lige med Tm) - sæt et tank-beløb og en minimum-saldo og
betal 2 kr pr tankning. Du får mail sms hver gang.
Måtte osse selv skifte fra Somofon pga mgl dækning i sommerhus men
fandt så denne billige genvej til TDM ;)

Jesper Hedegaard

QUIT