MS Windows
briani 27239
Netværk med Win98 og WinXP
Fra : kkjj

Dato : 02-01-03 18:59

Jeg har problemer med at koble min laptop (win98) i netværk med min
stationære PC (WinXP). Jeg kan Pinge dem på IP-adressen men det er
ogs¨alt jeg kan med dem. Nogen forslag ??

http://www.kandu.dk/

Fra : GuFaz

Dato : 03-01-03 15:31

"kkjj" <kkjj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med at koble min laptop (win98) i netværk med min
> stationære PC (WinXP). Jeg kan Pinge dem på IP-adressen men det er
> ogs¨alt jeg kan med dem. Nogen forslag ??

> http://www.kandu.dk/

Har du installeret client for Microsoft netværk på 98'eren ?
Hvis ikke så gør det. Prøv derefter at dele et bibliotek ud på 98'eren, det
skulle du så gerne kunne se fra XP'eren. (søg efter 98'erns navn i "søg
efter computer".)

GuFaz

Fra : Gråmus

Dato : 03-01-03 15:38

> Jeg har problemer med at koble min laptop (win98) i netværk med min
> stationære PC (WinXP). Jeg kan Pinge dem på IP-adressen men det er
> ogs¨alt jeg kan med dem. Nogen forslag ??

Er 'Guest Account'n' enablet på WinXP ?