soltek kav-75 ???
Fra : minibyb

Dato : 02-01-03 18:40

hejsa ng!

jeg har lige fået en palomino xp2000+ og har derfor været nødt til at
opdaterer min bios, men det er også gået helt fint (jeg skriver fra samme
computer nu!). problemet er at når jeg sætter den nye cpu i (amd xp2000+) så
starter den ikke ligesom hvis min bios opgrade var gået i **** men... når
jeg sætter den gamle cpu i (athlon t-bird 1200@1200 i så kører den fint
nok?? er der nogen der ved hvad skal gøre gøre??

på forhånd tak for hjælpen

mvh minibyb

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 02-01-03 21:34

minibyb skrev:
> er der nogen der ved hvad skal
> gøre gøre??

Sørge for at dine multiplier switches på bundkortet står til autodetect?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : minibyb

Dato : 02-01-03 22:16

det har jeg også prøvet men stadig ingenting sker??

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 03-01-03 10:17

minibyb skrev:
> det har jeg også prøvet men stadig ingenting sker??

Så send CPU'en til mig. Jeg kunne da godt bruge den.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : JAM

Dato : 03-01-03 13:54

Det er selvfølgelig revision F1 eller nyere ?.

Mvh
Jakob

Fra : minibyb

Dato : 03-01-03 17:40

det er revision f1 og jeg har prøvet forskellige ting som at opgradere bios
og flytte jumper jp17 fra 1-2 til 2-3 men det er stadig det samme?? jeg har
også prøvet at stille multiplyer til både 12.5x og jeg har også prøvet med
6x men det hjælper altså ikke??

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 04-01-03 11:48

Hvad om du prøvede den CPU i et alternativt bundkort - Kender du nogen der
har en Athlon XP, der evt. turde lægge bundkort til et forsøg - Måske er din
CPU defekt !!

Fra : minibyb

Dato : 04-01-03 22:22

nu har jeg prøvet den i et andet bundkort og der virker den fint men hvad er
der så galt med mit??

Fra : minibyb

Dato : 06-01-03 17:52

jeg har løst problemet! men nu undrer jeg mig over hvordan jeg clocker den
min multiplier kan kun tage 12.5x og der kører den jo 1667??