SPV: "Svar" fra Orange DK kundeservice ang~
Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 02-01-03 18:21

Hmm. Fik endelig svar fra Orange kundeservice - jeg skrev til dem ang.
Application signing:

<quote>
Hej Chris

Vi har desværre ingen tidshorisont på nye SPV-spil og applikationer hertil.
Du kan løbende holde dig informeret så snart vi har status på dette ved link
www.orange.dk/spv

(Orange-ansats navn tilbageholdes)
</quote>

Hmm. Igen. Er jeg den eneste der tror at Orange DK ikke fatter noget som
helst hvor det gælder SPV-teknik? Hvis Orange DK er så "god" til at opdatere
www.orange.dk/spv som de er med FAQ'en....tja, så kan vi glemme alt om
opdateringer i den nærmeste fremtid

Rygterne siger at der kommer en større opdatering til UK SPV brugere on et
par uger - og denne opdatering bliver installeret på min tlf. hvis Orange DK
ikke kommer med et-eller-andet i mellemtiden...

--
Chris
: /

Fra : Flemming Riis

Dato : 03-01-03 15:24

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> wrote in message

> Hmm. Igen. Er jeg den eneste der tror at Orange DK ikke fatter noget som
> helst hvor det gælder SPV-teknik?

mon ikke deres setup bare er en nedarvning af deres uk biks, så når du får
åbnet for det i uk kommer det sikkert også i danmark.

Signing bliver sikkert centralt lige meget hvad

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 03-01-03 17:37

"Flemming Riis" <fr@added.dk> wrote in message

> mon ikke deres setup bare er en nedarvning af deres uk biks, så når du får
> åbnet for det i uk kommer det sikkert også i danmark.
>
> Signing bliver sikkert centralt lige meget hvad

Du har sikkert ret, men der findes alligevel ingen undskyldning for Orange
DKs manglende teknisk viden om SPVen. Der burde altså være een ansat hos
Orange DK der kan gi' et ordentligt svar på et teknisk spørgsmål.

--
Chris
: )