SUK
Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 07-03-01 20:34

Hej gruppe

Jeg læser dagligt nye meddelser herinde og fryder mig over det store
engagement og interesse for vores bedste venner.
Jeg har desværre ikke selv hund og har ikke haft det i snart præcis 2 år.
Jeg var da nødt til at få aflivet min næsten 10-årige islandske fårehund på
grund af epilepsi. Meget ubehagelig beslutning, for han kunne jo
pillebehandles, men jeg følte ikke det ville være for hverken hans eller mit
bedste.
Når jeg læser jeres beskeder herinde, mindes jeg alle de gode stunder jeg
havde med min hund og savner at få sådan en kammarat i mit liv igen. Jeg er
dog nødt til at vente, til át jeg rent boligmæssigt får muligheden igen, men
tiden indtil da, kan jo gå med at beslutte hvilken hund den næste skal
være......

Hundglade hilsner
Tina

Fra : Helle Hansen /SOC

Dato : 08-03-01 10:17

Hej Tina.
Jeg føler med dig. Vi har også for nogle år siden været nødt til at aflive
vores hund pga. epilepsi. Den fik både piller og andre ting og hun endte
med at blive en helt anden hund - det var rigtig sørgeligt.

Kan du ikke få afløb for dine gode hundeønsker ved at gå tur eller passe
nogle andre menneskers hunde - jeg er sikker på, at der er mange, der
gerne vil have pasning en gang imellem.

Mange hilsner
Helle