hvad hedder den sang som de nogen gange sp~
Fra : anders

Dato : 02-01-03 15:51

^^ Se subject.
Hver gang jeg har hørt den har jeg ikke fået fat i hvem der har lavet det
nummer, eller hvad det hedder :(

Fra : Heinz

Dato : 02-01-03 16:25

"anders" <anders@anders.com> skrev i en meddelelse
> ^^ Se subject.
> Hver gang jeg har hørt den har jeg ikke fået fat i hvem der har lavet det
> nummer, eller hvad det hedder :(

Uh jeg ved det ikke, men jeg har et hint til hvordan at du kan hitte ud af
det.
Næste gang at de spiller nummeret så skriver du dato og klokkeslet ned
på hvornår at det er blevet spillet og hopper herind:
www.dr.dk/p3/_/3playlist/index.asp
Den svarer på hvilke numre der er spillet hvornår på P3

Heinz

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 02-01-03 17:37

"anders" <anders@anders.com> skrev i en meddelelse
> ^^ Se subject.
> Hver gang jeg har hørt den har jeg ikke fået fat i hvem der har lavet det
> nummer, eller hvad det hedder :(

Mew - Am I wry? No

VH
Peter

Fra : anders

Dato : 02-01-03 23:02

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote in message

> "anders" <anders@anders.com> skrev i en meddelelse
>
> Mew - Am I wry? No
>
> VH
> Peter

tusind tak :)

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-01-03 20:16

Hej Anders

anders wrote:
> tusind tak :)

Det er i øvrigt et gammelt nummer, men først nu hvor Mew har fået en
international kontrakt får de den opmærksomhed her i Danmark som de vel
egentlig hele tiden har fortjent. Der er dog tale om en genindspilling,
men så stor forskel er der heller ikke i forhold til den originale
indspilning udgivet i år 2000.

Hvis du køber det album der fås i handelen nu, så får du den originale
indspilning. Den internationale albumdebut som indeholder den nye
single-version er først til marts.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk