Link i menybar vises ikke korrekt?
Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 07-12-00 07:48

Det er sikkert en banalting, med ikke desto mindre et stort irriterende
problem for mig. På min side www.pss.esenet.dk har jeg en dagbog, som jeg
skriver i hver dag. Pludselig kan jeg ikke få grafikken til "dagbog" til at
virke. Det vises fint i FrontPage og skønt jeg har udgivet siden flere
gange, hvor jeg har indstillet til at overskrive alt på hjemmesiden, virker
grafikken ikke. Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Poul

Fra : Kent

Dato : 07-12-00 08:08

Banale ting kan være ekstremt irriterende, for mit vedkommende opgav jeg al
hjælp til dig, da jeg så højreklik var disablet. Jeg gider sqtte at rode
rundt i cachen, eller importere webstedet for at kigge efter dine nok så
beklagelige fejl.
Hilsen Kent

Fra : Poul Svendborg Søren~

Dato : 07-12-00 11:50

Hej Kent.
Åbenbart kan jeg heller ikke finde ud af at skrive i NG, jeg kom vist til at
sende dig en mail istedet for at svare i gruppen Jeg prøver at råde bod
på dette ved at prøve at erindre hvad jeg skrev i mailen:

Det er først efter jeg i dag har læst indlæg i gruppen, at det er gået op
for mig hvor irriterende det er med disablet højreklik. Af glæde over at
have fundet ud af at bruge en smule Java, er jeg gået for vidt. Har omgående
fjernet disablet højreklik fra hele min side!
Jeg håber jeg kan få dig til at kigge ind, og evt. hjælpe mig med mit
problem.
Det vil fra nu altid være muligt at bruge højreklik på min side - jeg
beklager meget - af erfaring bliver man klogere!

Med venlig hilsen

Poul
www.pss.esenet.dk

Fra : Andreas Astrup - htm~

Dato : 07-12-00 15:52

Poul Svendborg Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> gange, hvor jeg har indstillet til at overskrive alt på hjemmesiden, virker

Hej Poul

Dine billeder til dagbogen (dagbog.htm_cmp_copperlate110_hbtn.gif m.fl)
ligger simpelthen ikke på serveren. Hvorfor FrontPage vælger ikke "udgive"
dem, ved jeg ikke, men du kunne jo prøve at bruge et ftp-program istedet.

Med venlig hilsen

Andreas Astrup, html.dk

Fra : Poul Svendborg

Dato : 07-12-00 18:40

Hej Andreas.
Tak for dit forslag til at afhjælpe mit problem, desværre blev det ikke løst
ved at FTP'e.

MVH

Poul