bios
Fra : Carsten

Dato : 02-01-03 15:02

Hej med jer.
Hvordan finder jeg ud af hvilken bios + version jeg har i min computer.

Fra : René Prebendorf

Dato : 02-01-03 16:20

"Carsten" <manse999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Hvordan finder jeg ud af hvilken bios + version jeg har i min computer.

Det står lige i starten når din computer booter, se nede i vestre
hjørne du kan være hurtig og trykke på pause/breake når det
kommer frem, når du har noteret det trykker du bare på en tast
og den fortsætter.

Når du har det kan du jo kigge på denne side.
http://www.abios.com/award.html

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Leony

Dato : 03-01-03 09:24

"Carsten" <manse999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan finder jeg ud af hvilken bios + version jeg har i min
> computer.

Du kan checke BIOS ID string (som René foreslår) eller du kan downloade et
lille program der kan aflæse den for dig.
På denne side:
http://www.motherboards.org/moboidtools.html
kan du downloade CTBIOS eller BIOS Wizard som kan se din BIOS ID string.

Når du har fundet ID'et kan du søge efter det på siden. Du kan også indtaste
i en søgemaskine. Du kan også bruge denne side til din søgning:
http://www.wimsbios.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/