MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Update.
Fra : Lars Overgaard

Dato : 02-01-03 13:12

Jeg har en Dell-maskine stående med Windows 98, 2000 og XP i en
multiboot-konfiguration med System Commander som bootmanager.
Af en eller anden grund kan jeg ikke bruge Windows Update. Uanset hvilken af
Windows-versionerne jeg starter kvitterer Windows Update blot med "Der er
ingen tilgængelige opdateringer i øjeblikket." Det er "jomfruelige"
standardinstallationer, så jeg ved at der burde være opdateringer
tilgængelig.
Jeg har prøvet med forskellige versioner af IE med samme resultat. Jeg har
en anden PC (med Windows 2000) på samme netværk, hvor det virker
upåklageligt.

Har nogle af jer et bud?

/Lars

Fra : Lars Overgaard

Dato : 03-01-03 22:26

In article <3e142c5c$0$232$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Lars Overgaard wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet med forskellige versioner af IE med samme resultat. Jeg har
> en anden PC (med Windows 2000) på samme netværk, hvor det virker

Hmm...efter halvanden måned, hvor det ikke virkede, så besluttede skidtet sig
til at virke i dag. Jeg fatter minus :-|

/Lars