--------> Det er nok den fedeste hitliste ~
Fra : Dan Frederiksen

Dato : 07-03-01 20:07

Prøv lige at se http://www.hitchart.dk
Genialt pointsystem, med de præmier der uddeles!
Du får 50 point, bare for at registrerer dig!!!! Og herefter 50 for hver
bruger du henviser som registrerer sig! Dem med flest point vinder
præmierne
for den givne måned

Hvis i skal registrere jer, kan i følge dette link:
http://www.hitchart.dk/add_user.asp

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 07-03-01 20:45

"Dan Frederiksen" skrev i en meddelelse

> [...]
> Du får 50 point, bare for at registrerer dig!!!! Og herefter 50 for hver
> bruger du henviser som registrerer sig! Dem med flest point vinder

Bortset fra, at det site viser, at det flertallet hører er noget forpulet
lort og intet har med musik at gøre, så er det da meget sjovt..... og
hvor er det da belastende at sådan en pseudoreklame bliver krydspostet

Kåre
- der hader intetsigende dancepopkommercieltpis og især sites, der lugter af
at være lavet udelukkende for at tjene nogle hurtige penge og ikke fordi en
har fået en god idé

Fra : Prinz Ali

Dato : 07-03-01 23:45

hejsa Kåre.
dette er ikke i emnet, men du skulle vel ikke være den Kåre der underviser i
musik i Birkerød ???
eller ej??

Ali Nabulsi
AKA - Prinz Ali
-----------------------
ali@prinzali.dk
http://www.prinzali.dk
music by casus9
http://www.prinzali.dk/casus9
http://www.mp3.com/casus9
ICQ#10156971

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 08-03-01 10:25

"Prinz Ali" skrev i en meddelelse

> eller ej??

det betyder nej - og det rimer, så hvis jeg havde en trommemaskine og en
pige med store patter, samt en reklamespot, så var der sikkert fjoser der
ville tro det var et hit.....

Kåre

Fra : Rasmus B. Vestergaar~

Dato : 08-03-01 21:05

Jamen det er da i orden kåre... Jeg har et studio, kom du og lav et hit.

Kan ikke fordrage mennesker der tror de bare kan dreje på et
par knapper og vupti, så har man et hit.....get a life.

> [...]
af
>at være lavet udelukkende for at tjene nogle hurtige penge og ikke fordi en

Vil det sige at man kan tjene penge på sine dårlige ideer? Jamen
så tror jeg at jeg vil lave en hadeside mod Kåre Weng Madsen......
nej hov det var jo en god ide....så det kan man ikke tjene penge på. øv

Jeg synes Dan Fredriksen har taget et godt initaitiv da de oficielle
hitlister her i danmark ikke bliver opdateret for tit. musik.org.
med undtagelse af Dancecharten. (djdance.dk)

Med venlig hilsen
Rasmus.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 08-03-01 21:39

"Rasmus B. Vestergaard" skrev i en meddelelse

> Jamen det er da i orden kåre... Jeg har et studio, kom du og lav et hit.
> Kan ikke fordrage mennesker der tror de bare kan dreje på et
> par knapper og vupti, så har man et hit.....get a life.

Jeg kunne aldrig finde på at påstå at det "bare" er at dreje på et par
knapper....der skal drejes på mange. De to danskere der formåede at
konstruere et hit, der blev "ugensuundgåelige" på P3 og fik massiv airplay
landet over, bevidste jo netop, at der skal dreje på mange knapper. Man skal
skrive pressemeddelelser, promovere de rigtige steder og ramme den lyd som
er oppe i tiden osv. osv. Altså bevidste de, at det at lave et hit i langt
højere grad drejer sig om at skræddersy et produkt til det marked det skal
sælges på, end det er en kunstart, hvor nogle kunstere (i dette tilfælde
musikere) arbejder ud fra noget personligt......

Tag mig det nu ikke alt for ilde op - jeg hører også pop og fornægter ikke,
at der også findes god pop, dance osv. Mit synspunkt er bare, at der findes
alt for meget ligegyldigt ens lydende dance og pop (her ikke forstået som
alt populærmusik). Det meste af det der hitter er kloner på noget andet der
også hitter og mange af de hits der hitter er covernumre af gamle numre.

> Vil det sige at man kan tjene penge på sine dårlige ideer? Jamen
> så tror jeg at jeg vil lave en hadeside mod Kåre Weng Madsen......
> nej hov det var jo en god ide....så det kan man ikke tjene penge på. øv

Det vil - helt uden pis, nok være noget af de fedeste jeg kunne opnå, at
nogen ville lave en hade side over mig....
Desuden, så var min mening om "tidens musik" ikke rettet mod dig personligt
Rasmus, men hvis det skal være på den måde, så vil jeg da gerne hade dig
lidt igen....

I øvrigt: Jeg synes det er en spændende diskussion den her - som ikke
behøver være så personlig og hadefuld som vi ligenu gør den til - så andre
join the game - lad os få en diskussion om: Hvad er musik. Ikke hvad er god
musik, men hvad er musik.

Kåre

Fra : Chris

Dato : 09-03-01 01:10

On Thu, 08 Mar 2001 20:38:32 GMT, "Kåre Weng Madsen"
<kwma00@hum.auc.dk> wrote:

> [...]
>join the game - lad os få en diskussion om: Hvad er musik. Ikke hvad er god

Musik er enhver rytmisk sammensætning af lyde.

God musik kan defineres på to måder:
- Den måde det individuelle øre hører det.
- Den musik, der er overlever år efter år, årti efter årti,
århundrede efter århundrede.

Noget der ofte bliver hægtet sammen er "god musik" og "iørefaldende
musik". I al respekt: Disse to betegnelser har ikke nødvendigvis noget
med hinanden at gøre.

At Me&My kan hitte i fem uger med en sang, og derefter er den glemt,
gør ikke nødvendigvis sangen til en god sang.

Min smag er så sandelig bred. Fra heavy metal til klassisk. Den musik,
som jeg falder for, er musik (herunder arrangement, melodi, vocal og
tekst), der overrasker mig.

Den nye med Britney Spears har ikke overrasket mig en disse. Det har
til gengæld den nye med Madonna. Sådan er jeg. Og det har noget med
smag at gøre.

kh
Chris Hansen
(Én, der i sit erhverv beskæftiger sig med musik)

Fra : Hanne

Dato : 09-03-01 07:56

Chris <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en

> God musik kan defineres på to måder:
> - Den måde det individuelle øre hører det.
> - Den musik, der er overlever år efter år, årti efter årti,
> århundrede efter århundrede.

Jeg mener et vigtigt punkt der mangler her er dygtige musikere.
Den musik der overlever behøver da ikke nødvendigvis at være god. Tag
feks nogle af Shubiduas melodier som alle kan synge med på. De
overlever, men kan det betegnes som god musik?

Hanne

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-03-01 08:30

Hej "Hanne" <diva1@ofir.dk>

> [...]
>feks nogle af Shubiduas melodier som alle kan synge med på. De
>overlever, men kan det betegnes som god musik?

Jeg synes de første (de første 10-11 album) er gode, pop med gode
tekster, med skarpe undertoner.

At de efter så mange år stadig huskes er vel tegn på at de har gjort
noget rigtigt. Lige som Abba. Det er tidløst.

Hvor mange kan huske Take That eller New kids on the block? Hvor mange
kan huske Britney Spears om 10 år?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Hanne

Dato : 09-03-01 12:02

Lars Kim Lund <larskim@mail.com> skrev i en

Hej Lars

> Jeg synes de første (de første 10-11 album) er gode, pop med gode
> tekster, med skarpe undertoner.

> At de efter så mange år stadig huskes er vel tegn på at de har gjort
> noget rigtigt. Lige som Abba. Det er tidløst.

Så er det muligt at vi bør definere hvad "god" eller "genial", "smukt",
"dygtigt" og "flot" musik er. For det kan vel godt være geniale tekster
uden at musikerne er nævneværdige dygtige osv.

Hanne

Fra : Carsten Petersen

Dato : 09-03-01 16:56

Hanne skrev...

> Så er det muligt at vi bør definere hvad "god" eller "genial", "smukt",
> "dygtigt" og "flot" musik er. For det kan vel godt være geniale tekster
> uden at musikerne er nævneværdige dygtige osv.

Jamen det er jo Shubidua.
Dansk musik lavet til danskere.
Det kan jo på ingen måde sammenlignes med Abba eller Britney.

Jeg husker Shubidua mest for deres tekster.
Står på en alpetop.. Kigger på det sner.. nu er jeg endelig kommet helt
herop.. hva faen sku jeg egentlig her??
Men hvorfor skulle man pumpe en ged med en cykelpumpe??
Jeg er fluen jeg har vinger på bb. derfor sætter jeg mig på en
lort.
Det er sgu da sjovt.
En engelsk gentleman ville da ikke ku' huske det om ti år tror jeg ikke. Det
skulle da lige være Monthy Python så haha
Jeg synes Shubidua er god dansk musik til os danskere. De har sgu da også en
god sound engang imellem

Ja Hanne.
Genial musik behøver ikke være god musik osv osv smuk dygtig og flot osv osv

Jeg husker specielt en sang hvor de synger Sussanne jeg hader Sussanne.
Genialt fordi de for s'erne til at hænge sammen i en rytme.
Den hænger bare i mine ører. men hold kæft hvor hader jeg den sang. hehe

Carsten

Carsten

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 09-03-01 17:41

"Carsten Petersen" <carpet@mail.tele.dk> udtrykte:

>Jeg husker specielt en sang hvor de synger Sussanne jeg hader Sussanne.
>Genialt fordi de for s'erne til at hænge sammen i en rytme.
>Den hænger bare i mine ører. men hold kæft hvor hader jeg den sang. hehe

Den husker jeg også tydeligt... men den har vist ikke meget med
Shu-bi-dua at gøre, den tilhører Souvenirs, fra albummet Villa
Danmark[1]

[1]
<URL:http://www.cddb.com/xm/cd/misc/bdd56fb7b660468c1c94170688c70c89.html>
--
mvh Andreas...
Nau.dk's nyeste tutorial: "Tabeller i WML"

Fra : Carsten Petersen

Dato : 09-03-01 18:52

Andreas Kleist Svendsen skrev...

> Den husker jeg også tydeligt... men den har vist ikke meget med
> Shu-bi-dua at gøre, den tilhører Souvenirs, fra albummet Villa
> Danmark

Nånej det er ikke shubiduaerne. Syntes også nok det var et forkert toneleje
for Bundesen. hehe

Var nok klar over det.
Men ved nærmere eftertanke var det sgu også en tekst der kunne komme fra
shubidua.
hvem ved??

Ja det var måske en tekst der passede bedre til shubidua.

Men hvorfor passer en tekst godt til den ene men ikke den anden ?????
hhmmmmmmmmm

mvh
Carsten

Fra : Prinz Ali

Dato : 11-03-01 21:56

Det er fedt at alle i gruppen virker så kloge og så skal definere hvad der
er godt og hvad der er mindre godt. PLAT !
Der bliver nævnt Me & My og det kan da være at i alle samme synes at det er
lorte musik, og nu mener jeg de alternative akademiske musik genier der
præger verden og denne NG. Det kan være at den musik de laver kun tager en
eftermiddag at producere men hvis det er så dårligt, hvorfor sælger de så?
Er det fordi folk har så dårlig musik smag at de kun køber musik der er
dårligt? Det tror jeg ikke. God musik er ikke musik der er anderledes det er
musik som der er behov for som folk vil ha. Det kan være at meget musik kun
holder i 6 uger, men der er også sket meget i musik udviklingen. Aqua har
solgt 13mil. cd'er, er der så en her i gruppen der vil påstå at det er
dårligt musik? Hvis der er 13mil mennesker der har købt den så må det være
fordi der er mange der kan li det. Jeg har aldrig købt en cd jeg ikke kunne
li, og som var dårlig. Stork housen (tror jeg han hedder) udgav musik med
næsten 100% AM radio støj. Er det en god cd fordi den var avantgarde og at
han var vild og nyskabende og kontroversiel? Man kan kalde det nyskabende
men jeg tror ikke han fik solgt så meget.og der er ikke kunstnere der har
lavet noget af det samme. Der er jo også noget musik og her tænker jeg på
det I ville synes var i den gode og geniale ende som bliver lavet på meget
kort til. Björk har en trommemaskine med sig overalt så hun kan lave musik
når hun kommer i tanke om det. Så hvis hun laver noget på 5 minutter i et
tog. Er det så dårligt?
Helt ærligt folk! Min pointe er at selv om det kæver en knap + patter til at
lave et nummer er det et hit hvis folk kan li det. Erann DD vs. Zap Zap, Se
hvor langt han er kommet efter at været gået solo og lavet musik i den
populære ende.

--
Ali Nabulsi
AKA - Prinz Ali

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-03-01 22:49

"Prinz Ali"
> Det er fedt at alle i gruppen virker så kloge og så skal definere hvad der
> er godt og hvad der er mindre godt. PLAT !

Hvorfor bliver du så "worked up" over så lidt? Jeg ser ikke i Carstens indlæg
nogen påstand om, at Erann DD, Aqua eller Me&My ikke skulle kunne lave
god musik... er der noget, jeg ikke opfatter...?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Prinz Ali

Dato : 12-03-01 17:36

Mit indlæg var ikke rette imod Carsten, men mod alle! Der kan være mange
grunde til at jeg er "worked up". Måske er det fordi jeg er halvsyg og nok
heller skulle så i seng og blive frisk. Men jeg er bare træt af at alle skal
vide alt om alt når det kommer til kunst. Film, musik, billeder osv. Der
bliver diskuteret dag ud og dag ind om hvad der er godt og skidt, men når
alt kommer til alt kan en udtryksform ikke diskuteres. Så længe man kan
argumentere for det, er det vel gyldigt at tro på patter som god musik. Og
her er patter ekstrem pop musik (i ved hvad jeg mener).
Kan i ikke se det?

-Ali

Fra : Carsten Petersen

Dato : 12-03-01 01:43

Prinz Ali skrev

>'Et eller andet klogt om alternative alkademikere' og 'Me & My' og '13
millioner mennesker'

Hvem har sagt at lorte musik ikke er god musik????
Det lyder måske ikke logisk. men

Men skal der snakkes om god musik skal der ikke snakkes om grupper!!!

13 millioner ville da også købe Aquas cd selvom der ikke var musik på den.
ok de ville måske blive lidt skuffet. men der stod da Aqua på cd'en

En knap kan ikke lave musik.
Og jeg har aldrig set patter snurre så hurtigt rundt at de kan lave musik
endnu.

Bjørn øh Bjørk Hvor er de to prikker?? ¨¨¨¨ Björk
kan lave god musik i et tog og det kan jeg også men ved ikke rigtigt hvem
der
får folk til at hive i nødstop først....

100% AM støj er ikke musik. pr definition..
Men hvis det er næsten 100% så er det musik. sjovt nok.
Der skal nemlig noget matematisk med i det før det bliver til musik.

Helt ærligt. Er det virkeligt nødvendigt at slåå op i lademanns leksikon for
at se hvad musik er????
Det har jeg lige gjordt hahahahahahha

Så nu er jeg en alternativ en eller HVA??

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 12-03-01 21:58

> [...]

> eftermiddag at producere men hvis det er så dårligt, hvorfor sælger de så?

Hvorfor har TVDAnmark seerer - jeg fatter det heller ikke....hvis det stod
til mig, så burde man forbyde TVDanmark, Me&MY og den slags musik, og tv,
hvor patter og penge er drivkraften.....

> [...]
er
> musik som der er behov for som folk vil ha.

Det er jeg langt hen ad vejen enig i - at jeg hader Me&My og div. andre er i
bund og grund min smag, som andre kan være uenige i - det jeg hader, det er
at meget, ikke alt, men meget musik i dag ligner hinanden alt for meget.
Angsten for ikke at få succes gør, at pladeselskaberne kun satser på det
sikre - det betyder at det der har succes fremavler en hel skov af lignenede
bands - dermed bliver meget musik bare kloner på noget der allerede er
lavet: Aqua og den bølge der fulgte efter, som jeg allerede lykkeligt har
glemt hvad hed.

Britney Spears og Christine Aquilera (stavning?) - hvem kan høre forskel.
Max Martin har skrevet mindst ti kæmpe hits til mindst ti forskellige navne.
Så er der i mine øjen ikke tale om musik mere, men om et produktionsapperat,
der spytter præfabrikerede hits ud, til nogle præfabrikerede bands, der
dermed kan sikre pladeselskaberne penge.

Hvordan kan en mand opnå så meget succes, hvis ikke det bl.a. skyldes, at
når man først har fundet ud af hvad folk vil have, så laver vi bare nogle
flere af dem. Fornyelse kom nu......tænk selv, lav noget selv. Ikke flere
kloner.....

Det er fint at lade sig påvirke af tidens lyd og tendenser, men det er ikke
det samme som at kopiere den.

Vi kan også kende malerier fra bestemte perioder på deres stil, det samme
med musikken. For meget at 90 ernes musik tror jeg ikke eftertiden vil kunne
høre forskel, hvis da ikke musikken er glemt inden

Det kan være at meget musik kun
> holder i 6 uger, men der er også sket meget i musik udviklingen. Aqua har
> solgt 13mil. cd'er, er der så en her i gruppen der vil påstå at det er
> dårligt musik?

1½ milliard fluer spiser lort - er det garanti for at lort smager godt?

Hvis der er 13mil mennesker der har købt den så må det være
> fordi der er mange der kan li det. Jeg har aldrig købt en cd jeg ikke
kunne
> li, og som var dårlig.

Det har jeg desværre - jeg købte, af grunde som jeg har fortrængt, Ace og
Base første CD...jeg har den stadig som et skræmme eksempel på, at jeg
aldrig køber mere af den slags.

Kåre
- min smag er bedre end din , så derfor tjek verdens bedste band ud på
www.kschoice.com

Fra : Prinz Ali

Dato : 12-03-01 23:23

Kåre! Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte.

Til det med pladeselskaberne. Det ligger nu engang sådan at de er som alle
andre forretninger. Den eneste måde de kan overleve på er at tjene penge.
Sådan er det nu engang, så det er klart at de vælger musik som folk vil ha
for ellers tjener de ikke og så kan de ikke eksistere. Eller?
Hvis du er træt af det kan du låne penge i banken og lave et selskab der
udgiver musik som ikke sælger .

Og så til det med tendensen af den musik vi ser i dag. Det kan være det er
ens meget af popen, men hvis jeg må komme tilbage til billeder, kan du se på
Skagen malerne der alle sammen malede gule huse i sandlandskab. De er alle
geniale, hvis man kan li den slags.

Og så til den med fluerne og lorten. PLAT PLAT PLAT.

-Ali

Fra : Chris

Dato : 13-03-01 09:06

On Mon, 12 Mar 2001 23:22:42 +0100, "Prinz Ali" <ali@prinzali.dk>
wrote:

>Til det med pladeselskaberne. Det ligger nu engang sådan at de er som alle
>andre forretninger. Den eneste måde de kan overleve på er at tjene penge.

Nemlig. Ren business!
Hvis man nu kigger på legetøjsproducenter. Du kan vælge at købe noget
billigt plasticlort, som mange gør, og så går det i stykker i løbet af
en time. Eller du kan vælge at købe det dyre Brio eller Lego, og så
holder det tre generationer.

Det er sq det samme med musik. Du kan købe 13 millioner cd'er med
Aqua, og så spiller du det i en uge eller du kan vælge at købe 13
millioner cd'er med The Beatles, og så bliver det spillet i 40 år.

Hvad er så bedst?

Kåre nævnte TVDanmark. Husker du, hvad der skete i første afsnit af
"Stripperkongens piger" ligeså godt, som du husker, hvad der skete i
første afsnit af "Matador"?

> [...]
>Skagen malerne der alle sammen malede gule huse i sandlandskab. De er alle

Det er et spørgsmål om trends. Ligesom der er tøjmode og
Skagensmalermode, så er der også musikmode. Men der er Gud hjælpe mig
forskel på om, det er den samme komponist (Max Martin), der skriver
samtlige numre til den nyeste Top 10 eller om det er ti forskellige
komponister.

Du nævnte det selv. Pladeselskaberne er forretninger, der skal tjene
penge. Men der er forskel på discount og kvalitet.

kh
Chris Hansen

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 13-03-01 10:49

"Prinz Ali skrev i en meddelelse

> Hvis du er træt af det kan du låne penge i banken og lave et selskab der
> udgiver musik som ikke sælger .

Der er ingen der siger, at musik ikke kan sælge selvom det ikke lige lyder
som alt det andet. Der er masser af eksempler på, at musik sagtens kan sælge
endda rigtigt godt. Men, ja - hvis jeg startede et pladeselskab, så var min
ambitioner nok ikke flere hundrede millioner af plader, men det er ikke ens
betydende med, at jeg ikke ville kunne tjene penge. Jeg ville bare have et
andet primært mål end pengene....musikken. Der er en forskel. Jeg bilder mig
ikke ind, at jeg ikke vil tjene penge, jeg siger bare at der er forskel på,
hvor motivationen ligger. I pengene eller i musikken. For langt de fleste
pladeselskaber ligger motivationen i pengene......det er min pointe.

> [...]

> Skagen malerne der alle sammen malede gule huse i sandlandskab. De er alle

Det er nu ikke helt rigtigt. Hvis man f.eks. kigger på den hollandske
malerkunst, så er der mange middelmådige malere, der aldrig er blevet
anerkendt som de store genier - på trods af at deres teknik langt hen af
vejen er som de store maleres. Og det er netop hvad der sker når man ikke
tilføjer en bestemt stil noget særligt, sætter sit personlige præg på det
man laver. Så bliver man væk i mængden og glemt. Og det er hvad der sker for
måske 95% af den pop/dance agtige musik pladeselskaberne spytter ud.....

> Og så til den med fluerne og lorten. PLAT PLAT PLAT.

Hvorfor - det var dig der sagde, at hvis 13 millioner købte en plade, så
måtte det da være fordi at den var god Så det er da dig der er
plat.....

Kåre

Fra : Prinz Ali

Dato : 13-03-01 18:10

Hejsa Kåre
Ja jeg tror at det med penge og pladeselskaberne er lagt på hylden nu. Altså
det er ikke fordi jeg selv hører pop. det skulle da kun være hvis det var i
radioen. Men jeg synes du skulle lave dig et selv !!!

Fluerne: 13mil mennesker køber en cd. Så må det være fordi at det er godt.
Om ikke andet i deres øre. Fluer danser om en lort. Det må være fordi de kan
li det eller kan bruge det til noget for ellers tror jeg ikke de ville gøre
det.

-Ali

Fra : Carsten Petersen

Dato : 14-03-01 22:26

Hej Ali

Se så at komme i seng hvis du er syg!!

> Fluerne:

Nu var det jo ikke meningen at få 13 mil. Aqua fans til at ligne fluer om en
lort!!!
Men det får mig sgu alligevel til at grine.
Jeg tror nok jeg nøjes med den is....

Ja det er da klart at pladeselskaberne satser på de 13 millioner fluer.
At de så er nød til at sælge en lort? håber de vasker fingre inden den næste
Iron Maiden. haha

Forresten mener jeg, det er da sødt af dem at sætte en sukkerknald på cd'en
i form af noget software for at camouflere den lidt. selvom det er
irriterende. men det lokker jo også fluer til. hehe

Jeg troede det var en diskussion om god musik..... : matematisk lyd,
simpelthen

find så en regnemaskine frem næste gang der skal købes musik

Carsten

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-03-01 12:47

"Kåre Weng Madsen"
> [...]
> join the game - lad os få en diskussion om: Hvad er musik. Ikke hvad er god

Det må være en spøg.

Hvis I kan få en sådan diskussion til at få et videre konstruktivt resultat (udover
det uundgåelige: at smag er forskellig, og det er bare dejligt), så giver jeg en is.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 09-03-01 15:59

"Peter Brandt Nielsen" skrev i en meddelelse

> Det må være en spøg.

Nej.

> Hvis I kan få en sådan diskussion til at få et videre konstruktivt
resultat (udover
> det uundgåelige: at smag er forskellig, og det er bare dejligt), så giver
jeg en is.
Desværre er jeg ikke hjemme hele weekenden så jeg kan ikke engag
deltage....kan I ikke hode diskussionen kørende til på tirsdag - jeg vil
gerne vinde en is

Man kan diskutere smag på mange måder, og jeg mener faktisk at det kan lade
sig gøre, ved konsensus at opstille nogle krav (eller hvad vi nu skal kalde
det) for hvad musik er og hvornår noget er godt og dårligt...... men Peter
har selvfølgelig ret i, at smag og behag er forskellig....men det betyder
ikke man ikke kan diskutere det - så er der da netop noget at
diskutere.....

Kåre
- der skal nå et tog om 32 minutter......

Fra : Carsten Petersen

Dato : 09-03-01 19:23

Kåre Weng Madsen skrev

> Nej.

Jeg er ikke klar over hvem der er du svarer nej til.
Men det er også ligemeget. Det er nok serveren der er %&(/¤.

Men en omgangsis til hele gruppen ville da være dejligt. ))))))))))))

Carsten
Der skal nå en vaskemaskine om ti min.

Softice og kylling og pølser helst. det er min favorit menu.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-03-01 21:56

"Carsten Petersen"
> Men en omgangsis til hele gruppen ville da være dejligt. ))))))))))))

Den kommer her på forskud (anvend fast skriftbredde for større nydelse):

_______
/ \
| * * |
| O |
| |
| \---/ |
|_______|
| |
| |
| |
|_|

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 12-03-01 21:46

"Peter Brandt Nielsen" skrev i en meddelelse

> Den kommer her på forskud (anvend fast skriftbredde for større nydelse):

> [...]

Tak - den var dejlig....

Kåre