Fiskegrej i Kbh.
Fra : Bo Hansen

Dato : 02-01-03 12:03

Hejsa
Hvor skal man gå hen i København hvis man skal finde gode tilbud på
kyststænger ?
Mvh
Bo

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 02-01-03 12:21

"Bo Hansen" <hr@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
> Hvor skal man gå hen i København hvis man skal finde gode tilbud på
> kyststænger ?

Hunters House på Ørstedsvej, eller Sport-Dres på Frederiksundsvej.

Hos Al Sport på Torvegade (Christianshavn) kan man nogle gange forhandle sig
til et god pris.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-01-03 12:27

"Bo Hansen" <hr@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
> Hvor skal man gå hen i København hvis man skal finde gode tilbud på
> kyststænger ?

Til hovedbanen
Herfra tager man så toget langt væk

Jeg bor selv i nærheden af københavn og de fiskeforretninger jeg kender er
ca 25% dyrer når der er tilbud...

Hvis du kommer forbi ude på landet, så gå ind og se priserne.

mvh,
Henrik

Fra : *¨* kent *¨*

Dato : 02-01-03 13:16

On Thu, 2 Jan 2003 12:03:24 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Bo Hansen
wrote:

>Hejsa
>Hvor skal man gå hen i København hvis man skal finde gode tilbud på
>kyststænger ?

Till Hovedbangården, och ta tåget till Malmö. Bättre sortiment och lägre
priser.

Fra : Henrik Keller

Dato : 03-01-03 11:58

Kan du oplyse nogle butiker, samt deres adresser i Malmö ?

Fra : *¨* kent *¨*

Dato : 03-01-03 12:27

On Fri, 3 Jan 2003 11:58:04 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Henrik
Keller wrote:

>Kan du oplyse nogle butiker, samt deres adresser i Malmö ?
>
>Henrik

Fiske & Fiskar, Regementsgatan 17, tel 040-260677

Fiskekompaniet, Köpenhamnsvägen 5, tel 040-915800

CeLa Sportfiske, Tessins väg 6, tel 040-916103

Malmö Fiskeredskapsaffär, Norra Vallgatan 80, tel 040-125073

De tre första är bäst och har störst sortiment, allra bäst av dem är Fiske
& Fiskar. Alla de tre ligger i västra delen av Malmö, 20-30 minuters gång
från Centralstationen (det går också bussar dit, men jag vet inte deras
nummer).

Fra : OP

Dato : 03-01-03 17:19

"*¨* kent *¨*" <kent_r_kendt@no.spam_yahoo.dk> skrev i meddelandet

> [...]
| & Fiskar. Alla de tre ligger i västra delen av Malmö, 20-30 minuters gång
| från Centralstationen (det går också bussar dit, men jag vet inte deras

Hej,

Se även:
www.fiskefiskar.se/
www.fiskekompaniet.com
och
www.celasportfiske.nu/

Mvh,
Olof Pedersen, Malmö

Fra : Søren

Dato : 02-01-03 20:52

On Thu, 2 Jan 2003 12:03:24 +0100, "Bo Hansen" <hr@hansen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hejsa
>Hvor skal man gå hen i København hvis man skal finde gode tilbud på
>kyststænger ?

Hej Bo

Du skulle evt. prøve Grejboxen:
Ålekistevej 216 c
2720 Vanløse

Tlf.: 3874 0092

Snak med Christoffer, han er til, at have med at gøre.

Jeg har selv forhandlet mig til 25 - 40 % rabat iflg. listepris, derud
over ved han noget om fiskeri.

Fra : Michael Boysen

Dato : 03-01-03 19:28

Søren skrev:
> Du skulle evt. prøve Grejboxen:
> Ålekistevej 216 c
> 2720 Vanløse
>
> Tlf.: 3874 0092

Har handlet der en enkelt gang, men indtrykket er bestemt gode priser (de
billigste siger de selv), og rigtig god/kvalificeret betjening. Ved i øvrigt
at andre i branchen er utilfredse med Grejboxen, fordi de efter sigende
presser priserne for meget

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Søren

Dato : 05-01-03 18:17

On Fri, 3 Jan 2003 19:28:14 +0100, "Michael Boysen"
<rokkerne@forum.dk> wrote:

> [...]
>at andre i branchen er utilfredse med Grejboxen, fordi de efter sigende

Det kan da kun være en fordel for køberne

Eller et fingerprej om hvor høje avancerne er i branchen

Fra : Michael Boysen

Dato : 05-01-03 19:32

Søren wrote:
> Det kan da kun være en fordel for køberne

Præcis
Derfor ville jeg også lige reklamere lidt for biksen.

> Eller et fingerprej om hvor høje avancerne er i branchen

De lider i hvert fald ikke nød !

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Juggernaut

Dato : 03-01-03 17:36

Du kan evt prøve her.
http://www.sportdres.dk/pdf/tilbud.pdf
Mvh
Juggernaut

Fra : Henrik Lohse

Dato : 03-01-03 18:41

> [...]
> Hejsa
> Hvor skal man gå hen i København hvis man skal finde gode tilbud på

Du kan evt. prøve hos Sportcentret i Rødovre, de plejer gerne at have nogen
gode tilbud.

mvh
Henrik

Fra : John Søndergaard

Dato : 04-01-03 16:26

Jeg glemte at skrive hvad stand det er i .Det er lidt anløbet på hjulfoden
og på mellem stykkerne der holde hjulet sammen.Hilen John