MS Windows
briani 27239
Foretrukne og Opgavestyring - Win98
Fra : Martin Kær

Dato : 02-01-03 11:59

Er der nogen som lige er friske med en løsning på hvordan det lige er man
fjerne "Foretrunke" fra Start-menuen og "Opgavestying" fra systray i
Win98SE...

Har fået det at vide én gang før, men det var forholdsvist omsiggribende så
jeg har glemt det halve af det...

Håber der er nogen derude som stadig kan huske Win98...

-MK

Fra : Leony

Dato : 02-01-03 13:56

"Martin Kær" <avatar_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som lige er friske med en løsning på hvordan det lige er
> man fjerne "Foretrunke" fra Start-menuen og "Opgavestying" fra
> systray i Win98SE...

Opgavestyring:
Start -> Kør -> skriv msconfig og tryk enter. På fanebladet start kan du
kontrollere hvad der skal starte op når Windows startes.
Her fjerner du flueben ud for opgavestyring og/eller scheduled tasks.

Foretrukne:
Så vidt jeg husker så kan det gøres med TweakUI:
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
Det kan også gøres i registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/10/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Kær

Dato : 02-01-03 12:34

>"Opgavestying" fra systray i
> Win98SE...

Okay... Fandt lige selv ud af det med "Opgavestyring"...

Det var bare at "Genstarte Computeren i MS-DOS-tilstand" gå ind i
WINDOWS\SYSTEM og slette MSTASK.EXE og MSTASK.DLL

Nogen idéer mht "Foretrukne" i Start-menuen? How to remove?

-MK