t68i
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 01-01-03 23:40

Hejsa.

hvad hedder den nyeste software til Ericsson t68??

Og hvor kan den evt. hentes??

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Kenneth Koustrup

www.cool-shop.dk - Det koster intet at kigge.

Fra : ct

Dato : 02-01-03 10:05

> hvad hedder den nyeste software til Ericsson t68??
>
> Og hvor kan den evt. hentes??

Hej, lige en lille advarsel - jeg har den nyeste software, og min går ned
konstant (dagligt). Den fryser og slukker skiftevis. Ved ikke om det er
softwaren, men telefonen har været inde 5 gange uden at det har hjulpetm har
endda fået den ombyttet, men samme fejl. Mistænker derfor softwaren.....

Claus

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 02-01-03 11:09

Kan det lade sig gøre at man selv klare det??

Fra : Mandal

Dato : 02-01-03 12:31

> [...]
har
> endda fået den ombyttet, men samme fejl. Mistænker derfor softwaren.....

Jeg har *ingen* problemer overhovedet med R5D007.

\Mandal

Fra : Mandal

Dato : 02-01-03 09:47

"Kenneth Koustrup" <koustrup@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> hvad hedder den nyeste software til Ericsson t68??

Nyeste SW: R5D007

> Og hvor kan den evt. hentes??

Kan ikke hentes på nettet. Desuden er det heller ikke muligt selv at
opdatere T68eren såvidt jeg ved.

\Mandal

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 02-01-03 11:07

Okay, men min fon er lidt langsom, og går ud fra at det er sw der er noget
galt med...

Fra : Mandal

Dato : 02-01-03 12:30

> Okay, men min fon er lidt langsom, og går ud fra at det er sw der er noget
> galt med...

Hvis din telefon har en gammel software version vil det helt klart hjælpe,
at få den opdateret. Dog opnår du aldrig helt samme hastighed i T68eren som
i Nokias telefoner.

\Mandal

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 02-01-03 13:16

Det forventer jeg heller ikke, syntes bare at denne var ekstrem langsom.

Fra : clembourn

Dato : 21-01-03 17:53

Er der nogen der kender forskellen på den nye R5D007 og den gamle
R2E006?? Er det værd at opdatere?

Christian

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Frigaard

Dato : 02-01-03 12:21

Hej...

Den nyeste er pt. R6A012

Claus

Fra : Mandal

Dato : 02-01-03 12:30

"Claus Frigaard" <cam@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Den nyeste er pt. R6A012

Ifølge http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt og
http://www.esato.com/help/faq.php#latestsoftwaret68 er nyeste version
R5D007.

\Mandal

Fra : Claus Frigaard

Dato : 02-01-03 12:42

Hej...

Det kan da godt være at de ikke har fået opdateret det endnu, men jeg var
inde
hos Teleservice på Hovedbanegården i mellem jul og nytår og fik min t68
opdateret.
Og jeg havde i forvejen ringet og spurgt om der var kommet en ny sw version,
da
jeg havde problemer med ordbogen...

Claus

Fra : Mandal

Dato : 02-01-03 13:14

> [...]
> opdateret.
> Og jeg havde i forvejen ringet og spurgt om der var kommet en ny sw

Okay, så beklager jeg - så skal jeg da vist forbi mit lokale
servicecenter.

\Mandal