Billige akvarier
Fra : Per Dronninggaard

Dato : 01-01-03 22:22

Hej

Jeg har haft et 54l akvarie i ca. 8 mdr. og har nu fået mod på lidt mere

Jeg har ikke meget plads, men kunne forestille mig et hjørne akvarie. Har
kig på Juwel 190 l til 4995,- med bord i zoozity. Men inden jeg farer ud og
køber det første og "måske" bedste, så ville jeg lige forhøre mig hos Jer.

Hvor er det billigst at handle akvarier og er der evt. andre mærker som er
billigere men lige så gode ??

m.v.h.

Per

Fra : thomas schreiber

Dato : 02-01-03 11:06

Jeg har aldrig selv været i zoocity, men de priser de har på deres
hjemmeside, og suværent de dyreste jeg har set i DK! Ved ikke om
afhentningpriserne er de samme.

Til sammenligning af priser på andre produkter, ville du kunne et 528L
akvastabil, med alubord og armatur for under 4000,- i Århus!

Nu kunne jeg forestille mig at du bor i KBH området, men hvis du vil gøre
noget for det, kan Juwel købes til lave priser lige syd for grænsen. Ellers
er Petworld i Århus, nok de billigste i DK med priser på Juwel. Og akvarier
i det hele taget.

Du kunne ringe og spørge efter pris. Deres tlf er 86 14 18 47. Bare så du
har lidt at sammenligne med.

Ellers er der et hav af tyske webshops der virkelig er proffe, og som tager
ganske rimelige priser for deres udstyr. Jeg er selv saltvandakvarist(lige
for tiden),og jeg køber alt mit direkte fra tyskland, eller gennem folk der
importerer det fratyskland. Ofte kan du spare 30%-40%, og det er bestemt
værd at tage med syntes jeg.

Håber jeg kunne hjælpe.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : thomas schreiber

Dato : 02-01-03 11:12

Her er et godt eksempel. Vision 180 med buet forrrude. Koster €499,- = under
kr. 3800,- Det koster næppe kr. 1200,- at få det sendt herop med posten.

http://store.aquaristic.net/AQa5d2e4a6973ac5d996050c3672a6e665/app/details.p
hp?shop=1,10,0,0,id4788,,0,

Fra : Per Dronninggaard

Dato : 05-01-03 12:10

Hej Thomas

Du har ret de er lidt billigere hos aquaristic. På det hjørneakvarie som jeg
har kig på er de ca. 500 billigere. Spørgsmålet er så bare hvad de tager for
at levere det ?

Per

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 05-01-03 12:12

Du kunne jo se under deres fratpriser De tager 50eurocent pr kilo til
danmark.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-01-03 22:06

Hej

Du kan evt prøve at kigge på www.zooline.dk
Hvis du kigger under "tilbud" finder du et 225 Liters hjørne med bord og
lampe.

Fra : Flemming Schneider

Dato : 21-01-03 20:26

Det er vist billigere end de andre steder i har set på : www.dyrecenter.dk

Vare#Intern VareTekst Udsalgspris På lager

2 10304
Juwel Rio 180
3399 kr.
1