Hjælp - hobbyudstilling i weekenden.
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 01-01-03 21:29

Hej!!

Jeg ved der skal være hobbyudstilling på Fyn her i weekenden, men jeg kan
ikke huske hvor og hvad tid det er. Er der nogen der kan hjælpe, da jeg
gerne ville kigge forbi.

Hilsen
Heidi og Mitzy der slap denne gang.

Fra : goofy

Dato : 01-01-03 22:40

Hej Heidi
> [...]
kan
> ikke huske hvor og hvad tid det er. Er der nogen der kan hjælpe, da
Det er i Ubberud hallen, tiden kan jeg ikke lig huske men mon ikke fra
kl. 10.00

Steen Vinbæk

Fra : Helle

Dato : 01-01-03 23:13

"goofy" <nospam@oncable.dk> wrote in message news:auvn7n$68q$1@sunsite.dk...
> [...]
> kan
> jeg
> Det er i Ubberud hallen, tiden kan jeg ikke lig huske men mon ikke fra

Hejsa.
Er det i den weekend vi går ind i nu her? hvad koster det at komme ind? er
det både lørdag og søndag? kan I henvise til en program plan ell.? overvejer
at tage hen og kigge. Er det huskatte? eller er der også racekatte med?
hvilke dage?

Mvh Helle

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-01-03 00:49

Heidi Bojsen wrote:
> Hej!!
>
> Jeg ved der skal være hobbyudstilling på Fyn her i weekenden, men jeg kan
> ikke huske hvor og hvad tid det er. Er der nogen der kan hjælpe, da jeg
> gerne ville kigge forbi.

Jeg skal forbi der i weekenden og det ville da være dejligt med noget
info. Er der nogen, der har et link eller lignende?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-01-03 01:05

Steen Suder, privat wrote:

> Jeg skal forbi der i weekenden og det ville da være dejligt med noget
> info. Er der nogen, der har et link eller lignende?

Det lader til at Pernille Scharff postet en omtale af udstillingen den
4/12 her i gruppen med emnet "Reklame - hobbyudstilling på Fyn".

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 03-01-03 17:58

Hej Heidi,

det er i Ubberud Hallen (jeg kan ikke finde min invitation så jeg kan
altså ikke adressen på stående fod, prøv Krak) og hvis jeg ikke husker
helt forkert er det lørdag fra 13-16 og søndag fra 10-17. Som Steen
skriver har jeg smidt en post med alle oplysningerne før - søg på
groups.google.com så er den der nok

/Pernille (der er lidt doven i dag)

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 04-01-03 01:11

Til lod mig lige at lave en kopi af Pernilles sidste mail om den
Habbyudstilling

Dato: 4-5. januar 2003
Lørdag fra 14-17 (dyrlægekontrol 12-13)
Præsentation af katteracer, publikum vælger de sødeste katte
Søndag fra 10-17 (dyrlægekontrol 8.30-9.30)
En (måske flere) dommer(e) vælger udstillingens sødeste katte, publikum
kårer Mis Ubberud
Deltag en eller begge dage.
Arrangør: Jyrak studiekreds Fyn og Fyns kaninavlerforening
Sted: Ubberud Hallen, Ubberudvej 30, 5491 Blommenslyst