Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med diekamera.com
Fra : Steen Larsen

Dato : 01-01-03 20:52

Jeg har fundet en tysk forhandler som ser ud til at have nogle
attraktive priser. Er der nogen der har handlet der ... og været glade
for det?
http://www.diekamera.com

Fra : Lars

Dato : 01-01-03 21:29

"Steen Larsen" <steen.remove@this.lykking.dk> wrote in message
> Jeg har fundet en tysk forhandler som ser ud til at have nogle
> attraktive priser. Er der nogen der har handlet der ... og været glade
> for det?
> http://www.diekamera.com

Hej
Ja jeg har bl.a købt et IBM 1GB Microdrive der - og er yders tilfreds ( ½
pris af DK= 220 Euro)
Hvis du henter i butikken - så lav en aftale om hvornår det skal afhentes
først- da deres lager ikke er ved butikken.
Deres priser er yderst gunstige.
De plejer ikke at sende ud af Tyskland - Svjh.
Hvis du har brug for hjælp mht Hamburg så mail.

Mvh

Lars

Fra : **trads**

Dato : 02-01-03 00:05

"Steen Larsen" <steen.remove@this.lykking.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fundet en tysk forhandler som ser ud til at have nogle
> attraktive priser. Er der nogen der har handlet der ... og været glade
> for det?
> http://www.diekamera.com

Nu ved jeg ikke hvilket du ønsker at handle der .... MEN

Jeg har nettop bestilt mig et CANON IXUS V3 her:
http://www.powerseller24.de/ til 469 Euro

http://www.diekamera.com/pd-1565018362.htm Her koster det 509 Euro.

Så der er da ca 280kr at spare der...

Fra : Ingrid

Dato : 02-01-03 16:16

Hej
Jeg syntes ikke det er billig da det er uden batteri og kort, har lige selv
købt en på auktion med 128mb kort og batteri til 488 euro sendt her til.

Hilsen Ingrid

Fra : **trads**

Dato : 02-01-03 16:29

> [...]
selv
> købt en på auktion med 128mb kort og batteri til 488 euro sendt her til.

De skriver godt nok :: Gewicht: ca. 180g (ohne Batterien und CF-Card)

Men det må da være vægten på kameraet der er 180g UDEN BATTERI OG KORT.
Ikke at den bliver leveret uden..For så skal de da åbne kassen fra fabriken
og pille de 2 ting ud.

!!! håber jeg da . ellers er jeg da på den !!!!

Fra : Ingrid

Dato : 02-01-03 16:33

--
Det står med lille skrift uden batteri og kort )

Fra : Brian Urth

Dato : 02-01-03 21:01

On Thu, 2 Jan 2003 16:28:32 +0100, "**trads**"
<trads@maskulinFJERN.dk> wrote:

> [...]
>og pille de 2 ting ud.
>
>!!! håber jeg da . ellers er jeg da på den !!!!

Selvfølgelig er det da vægten uden kort og batteri.
Der står ovenover, at batterier er med, så det er kortet formodentligt
også.

Brian

Fra : **trads**

Dato : 02-01-03 23:16

ALT er med.....
Jeg har haft telefonisk kontakt med dem idag.
" Fik ellers lige sved på panden "

Fra : Ingrid

Dato : 03-01-03 05:10

ja, det var jeg nok forkert på ))

--
http://home20.inet.tele.dk/web/
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : **trads**

Dato : 03-01-03 10:38

Det er helt iorden Ingrid-- HVIS du havde ret,havde jeg haft håret i
postkassen..
Det er godt nok med lidt hjælp og meninger når det drejer sig om handler
over landegrænsen..
"" nu venter jeg bare på at modtage vidundret ""

Fra : Ingrid

Dato : 03-01-03 21:13

HYLLLL, det gør jeg også , jeg købte det på auktion d . 6 dec. betalte d. 7
dec. og har ikke set skyggen af det endnu.

Fra : **trads**

Dato : 03-01-03 23:23

Auktion ?? er der ebay.de ??

Fra : Ingrid