Tabeller
Fra : amadeo

Dato : 01-01-03 20:46

Mit problem :
Hvordan laver jeg tabeller, som jeg kan redigere ved "normalt"
view, og ikke via html?

Dvs. at lave en side med fx. 3 tabeller, 1 til menuen, 1 til
hovedsiden og 1 til nyheder i højre side.

I venstre side hvor menuen er, skal der være nogle links, der ved
et museklik, åbner en side i den midterste tabel; "hovedsiden".

Hvordan gør man det med Frontpage 2000 ?

For jeg kan uden problemer lave rammer.. Det er tabeller jeg er
væk med! Håber I kan hjælpe ! =)

amadeo@sol.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-03 21:10

amadeo <amadeo@sol.dk> skrev :

> [...]
>et museklik, åbner en side i den midterste tabel; "hovedsiden".
>
>Hvordan gør man det med Frontpage 2000 ?

Du kan ikke lave det i FP 2000 uden at skulle skrive noget html.

Der skal bruges iframes til det.

I FP 2002 kan du lave det uden at skulle rode med html.

Fra : amadeo

Dato : 01-01-03 22:54

ok! så downloader jeg frontpage 2002 fra dc++!!