Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Synkroniseringsproblemer
Fra : Bjorn Nexo

Dato : 01-01-03 19:30

Hej NG
Jeg kan ikke få min SU-4 trådløs blitzudløser + min SB-27 til at virke
sammen med mit D100. Tilsyneladende udløser slaveblitzen slet ikke. Er dette
et velkendt fænomen eller har jeg en fejl i apparaturet.
VH
Bjørn

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 01-01-03 19:57

"Bjorn Nexo" <ban@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
dette
> et velkendt fænomen eller har jeg en fejl i apparaturet.

Jeg har haft samme problem, og løste det på flg. måde:

Gå til CSM-menu. Punkt 23 skal sættes til 'M' for manual. Det løser sikkert
dit problem.

/Jacob

Fra : Bjorn Nexo

Dato : 03-01-03 17:00

Tak for svaret. Det løste problemet, men gav mig et andet: Nu udløser
flashen til tiden, men jeg skal nok til at regne med ledetal igen!
VH
Bjørn

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 03-01-03 18:54

> Tak for svaret. Det løste problemet, men gav mig et andet: Nu udløser
> flashen til tiden, men jeg skal nok til at regne med ledetal igen!

Kun hvis du bruger den indbyggede flash i D100.