PHP - Java
Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 01-01-03 17:12

Hej Der!

Jeg har lavet en Java applet som snakker med serverside.
Jeg har fundet ud af Java har en klasse der hedder ObjectInputStream
(bruges til forbindelse til serverside fra clientside). Man kan så hente
data fra ObjectInputStream og få dem ud som objekter. Men det kræver at
de er blevet sendt fra ObjectOutputStream (klasse i java). Dvs.
serverside dokumentet skal være en Servlet eller et JSP dokument.

Kan man ikke lave noget ligende med PHP. Altså sende data som objekter?

Når Java skal sende objekter bruges Content-Type:
application/x-java-serialized-object.

Mvh. Martin Skou

Fra : Allan E

Dato : 02-01-03 08:20

"Martin Skou Andersen" <skou@fys.ku.dk> wrote in message
> [...]
> serverside dokumentet skal være en Servlet eller et JSP dokument.
>
> Kan man ikke lave noget ligende med PHP. Altså sende data som objekter?

Du kan evt tage et kig på http://www.php.net/manual/en/ref.java.php

Bemærk dog at en stadig er exksperimentiel. Men det er muligt du kan få
noget fornuftigt ud af den..

Mvh Allan E