? Rep af bundkort -
Fra : [5300] pkc

Dato : 01-01-03 16:41

Er der nogen der gør sig i sådan noget.

Jeg "brændte" det af da jeg ville tilslutte en harddisk mere uden at slukke.
Hd tog ikke skade og ej heller PSU - og jeg har prøvet at resette bios.

Det er et Epox EP 8KTA3+

per krabbe, vestergade 81, 5300 kerteminde
pkc@boat4you.dk

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 01-01-03 22:07

"[5300] pkc" <pkc@boat4you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slukke.
> Hd tog ikke skade og ej heller PSU - og jeg har prøvet at resette bios.

Det er nok billigere at købe et nyt desværre

Hilsen

Johnny

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 01-01-03 23:43

[5300] pkc wrote:

> Jeg "brændte" det af da jeg ville tilslutte en harddisk mere uden at slukke.

Harddiske er ikke beregnet på at tilslutte uden at slukke (hot-plug).
Var kablet allerede sat i bundkortet, eller pressede du det i mens pc'en
kørte?

> Hd tog ikke skade og ej heller PSU - og jeg har prøvet at resette bios.

Hvad med cpu'en, selv om det lyder usandsynligt?

> Det er et Epox EP 8KTA3+

Dyr hardware at omgås så letsindigt med..

(Hvis det ikke kommer til at virke igen, er jeg interesseret i at købe
bios-chippen.
Svar privat, da gruppen ikke er beregnet til køb/salg/bytte)

Fra : Dennis

Dato : 02-01-03 02:04

Det plejer at være sikringen i PSUén der ryger i sådanne tilfæde!