Hitman 2
Fra : Familien Andersen

Dato : 01-01-03 15:50

Dette vil nok synes sm et banalt spørgsmål for de fleste, men jeg vil være
glad for lidt hjælp.

Min søn på 11 år har købt Hitman 2, og han er kørt fuldstændig død i
(vistnok 1. bane) banen Sicily.

Han har skudt alle personerne samlet våben og amunition, men kan ikke komme
videre (og jeg kan heller ikke finde ud afdet). Han kører på letteste
niveau.

Alle gode råd er velkomne.

vh

Henrik

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-01-03 22:30

"Familien Andersen" <hen.and@post3.tele.dk> skrev i

> [...]
>
> Han har skudt alle personerne samlet våben og amunition, men kan ikke
> komme videre (og jeg kan heller ikke finde ud afdet). Han kører på

Hej Henrik

Prøv evt her www.hitman2forum.com

Michael

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-01-03 22:38

> Han har skudt alle personerne samlet våben og amunition, men kan ikke
komme
> videre (og jeg kan heller ikke finde ud afdet). Han kører på letteste
> niveau.

Ikke nødvendigt at skyde alle...

> Alle gode råd er velkomne.

Du skal dræbe mafia bossen som befinder sig på første sal, han har en nøgle
til rummet i kælderen hvor præsten skulle befinde sig, når du har dræbt ham
og tjekket rummet, så vil du være klar til at afslutte din mission, enten
hved at gå derfra eller få fat i bilnøglen.

PS: til et alternativt drab på mafiabossen så ligger der en sniper-riffel i
garagen...