MS Windows
briani 27239
Windows mediaplayer
Fra : bassenborg

Dato : 01-01-03 15:47

Hej alle sammen, og godt nytår!

Jeg har en XP 1700, med en 60GB Seagate harddisk (jeg kører Win 98se).
Mit problem er at når jeg vil åbne Windows mediaplayer 7.1, får jeg en
meddelelse der lyder: "Der er ikke tilstrækkelig hukommelse til at
udføre handlingen".
Det vil sige at den slet ikke starter.
Jeg havde samme problem for et stykke tid siden, men da troede jeg at
det var på grund af at min harddisk var overfyldt.
Jeg har så siden hen kørt F-Disk på min maskine, og er startet helt
forfra.
Min Mediaplayer virker så igen, lige indtil nu (der er gået cirka en
måned), og nu er problemet det samme igen. Jeg har ca. 40GB ledig plads
på harddisken, og ellers ingen problemer.
Er der nogen i dette fantastiske land der har prøvet det samme, eller
ved hvad jeg skal gøre?

http://www.kandu.dk/

Fra : "Bjørn Grønbæk"

Dato : 01-01-03 18:19

On Wed, 01 Jan 2003 14:47:27 +0000, bassenborg wrote:

<snip>

> [...]
> Jeg havde samme problem for et stykke tid siden, men da troede jeg at
> det var på grund af at min harddisk var overfyldt.

Måske ligger fejlen mere i at din maskine er løbet tør for RAM
(=hukkommelse) og ikke for harddisk plads (=disk plads).
Det lyder mærkeligt at du løber "tør" for RAM på sådan en maskine. Hvor
meget RAM er der i?

Fra : goofy

Dato : 01-01-03 19:59

Hej Bassenborg
> Er der nogen i dette fantastiske land der har prøvet det samme, eller
> ved hvad jeg skal gøre?
Jeg har være ude for det samme, men jeg kører xp,derfor er det ikke
sikker det er samme problem, det viste sig at jeg skulle tømme alle
mapper der har med " temp " at gøre, så funger det igen
( og spørg mig ikke hvorfor - det ved jeg ikke,men det virker her hos
mig )

Held og lykke

Steen Vinbæk