[dkf-prisen] Afstemningen er i gang
Fra : Jakob Madsen

Dato : 01-01-03 14:42

Så starter afstemningen, det er kun gruppens brugere der kan stemme og man
må kun stemme én gang.
I modsætning til sidste år vil jeg ikke tjekke hver bruger, i stedet postes
et nyt password her i gruppen hver dag, på den måde håber jeg at vi kan
slippe for alt for mange "ulovlige" stemmer.

Siden er testet i Internet Explorer og Netscape, men skulle der bliver
problemer af nogen art, kan jeg kontaktes på jakob@zoidberg.dk

Afstemningen findes på http://film.zoidberg.dk/
Dagens password er: vontrier

Mvh.
Jakob Madsen
jakob@zoidberg.dk

Fra : Brian Nilsson

Dato : 01-01-03 15:50

Hejsa.

Flot arbejde du har fået lavet der, Jakob!
Har afgivet mine stemmer, og glæder mig til den 7. januar.

Godt Nytår!

--
- mvh. Brian Nilsson - solarbln@yahoo.dk -
http://home19.inet.tele.dk/bln/ng/visitkort.htm

Fra : Claus Andersen

Dato : 01-01-03 17:13

Jeg elsker Warming-prisen

:)

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-01-03 23:05

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et nyt password her i gruppen hver dag, på den måde håber jeg at vi kan
> slippe for alt for mange "ulovlige" stemmer.

Det ser bare skidegodt ud det design :)... Og siden virker glimrende!

Jeg har også afgivet mine stemmer... og går og venter på resultaterne :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 02-01-03 01:35

Jeg vil også være med, men jeg kan ikke få lov at logge ind!

Hvor opretter man sin bruger henne?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 02-01-03 01:48

> Jeg vil også være med, men jeg kan ikke få lov at logge ind!
>
> Hvor opretter man sin bruger henne?

Jeg lavede en lille fejl da jeg oprettede dagens password, men det skulle
meget gerne virke nu!

/Jakob

Fra : Per

Dato : 02-01-03 09:00

> [...]
> slippe for alt for mange "ulovlige" stemmer.
>
> Siden er testet i Internet Explorer og Netscape, men skulle der bliver

Virkelig prof lavet!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-03 15:24

On Wed, 1 Jan 2003 14:41:32 +0100, "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk>
wrote:

> [...]
>slippe for alt for mange "ulovlige" stemmer.
>
>Siden er testet i Internet Explorer og Netscape, men skulle der bliver

Hvad er brugernavn?
Jeg kan ikke komme ind

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-03 15:28

On Thu, 02 Jan 2003 15:24:18 +0100, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Hvad er brugernavn?
>Jeg kan ikke komme ind

Problem løst