Buller og brag, Nicki var ligeglad
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 13:13

Rigtig god nytår til jer alle sammen.

Jaaa, det var så den nytårsaften, og Nicki var særdeles ligeglad. Okay, nu
holdt vi nytårsaften på landet, så nytårskrudtet var ikke lige op af os, men
daog var der alligevel buller, brag, og masser af lysglimt over det hele.
Nicki, ja han var som sagt ikke påvirked af nytåret, han løb glad og fro
rundt og legede pind med sig selv
Tilgengæld var der en anden hund med til "festen", en STOR bl. mellem en lab
og en rotw., han var tilgengæld ikke så stolt ved situationen, han ville
helst ( hvis han kunne ) sidde på arm *G*.

En anden ting jeg stussede meget over denne aften, var den måde Nicki
opførte sig på, jeg ved ikke om han bare passede på mig, eller om han var
jaloux, for hver gang den arme hund ( altså den store hund ( bjørn som han
hedder )), ville snakke/klappes, farede Nicki efter ham, dog uden at gøre
ham noget, men bare lige for at markere, at nu skulle han da ikke lige tro
han var noget. Hvorfor tror i han gør det? Den 3. hund der var der ( ham der
bor der ), er der ingen problemer med, og heller ikke selvom det ikek er på
hans hjemmebane, han må meget gerne snakke med mig ( og her til skal jeg
måske lige sige, at ham og Nicki har kendt hinanden fra dag et vi fik ham,
den anden var første gang han mødte ham ).

Godt nytår

Bolette og Nicki

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 03-01-03 21:53

Hej Bolette.
Godt nytår.
Vi havde og har aldrig haft problemer med vores hunde. Gudskelov.
Vi holdt også nytår ude i Faurobo, lang fra alting. Der var meget stille.
Men da kl. var 12 gik vi ud og kiggede, og det var bare så flot. Bella vores
hund kiggede med, men ville helst ind igen, hun kunne sikkert høre mere ind
vi kunne, så selvfølgelig fik hun sin vilje, vi gik ind og fik et glas
champagne og en stor hundekiks.
Jeg tror også din Nicki fortalte at det var ok at sige hej til dig, men så
heller ikke mere.
Jeg tror vi rigtig heldige med vores hundebasser.
Venlig hilsen Annelise.

---