MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows opdateringer - 810649
Fra : søren forchhammer

Dato : 01-01-03 10:00

Jeg har automatisk afhentning af opdateringer via windows update.

Denne automatik forsøger ustandselige at hente opdateringen med nr. 810649.
Den kører normalt og slutter med at meddele at den er installeret.
Dagen efter starter den igen med at forsøge opdateringen.

Hvis jeg kobler direkte op til windows update og forsøger at hente denne
opdatering får jeg efter installationsforsøg besked på at denne ikke
lykkedes!

Hvad er der galt - har nogen et forslag ?

Hilsen Søren

sf-holbk@post2.tele.dk

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 01-01-03 11:29

"søren forchhammer" <sf-holbk@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lykkedes!
>
> Hvad er der galt - har nogen et forslag ?

Hej Søren
Nu fortæller du ikke hvilken Windows version du har, men udfra
opdateringsnummeret synes det ikke at være XP.
Har du set i kontrolpanel/programmer om den da er at finde. Hvis ja - så
ville jeg afinstallere den og derefter prøve en ny installering.
Er du sikker på, at du ikke har programmer (virus o.l.) kørende når du
prøver at installere?
hilsen
godt nytår
Jørgen

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 01-01-03 13:58

On Wed, 1 Jan 2003 10:00:28 +0100, "søren forchhammer"
<sf-holbk@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>lykkedes!
>
>Hvad er der galt - har nogen et forslag ?

Hvis du bruger Windows 2000DK så prøv at hente opdateringen manuelt.
http://download.microsoft.com/download/9/e/c/9ecc1aea-0d02-4097-bbf0-9a3d6f6aa4b2/Q810649_W2K_SP4_X86_DA.exe
Jeg havde samme problem her med den danske version af Windows 2000.
Problemet er vist at det er den tyske opdatering 'Update' henter.

--
Kim S. Poulsen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 03-01-03 23:30

> [...]
> lykkedes!
>
> Hvad er der galt - har nogen et forslag ?

Hej Søren
Hvordan gik det med din opdatering?
Er bare lidt nysgerrig.
Hilsen