Efterlysning af katte.
Fra : Stine Frandsen

Dato : 01-01-03 04:13

Hej. JA hvor uheldig har man lov at være ?
Jeg sælger min gård og skal midlertidig bo hos en veninde. Der kan jeg
desværre ikke have min hankat med, så han kommer i pleje. Herfra forsvinder
han efter bare 4 dage og trods eftersøgning m.m. er han stadig ikke dukket
op. Det var den 26. oktober han forsvandt.
Endelig finder jeg så noget at bo og skal flytte i rækkehus. Og så
forsvinder min hunkat - samme dag. Jeg lukkede ellers kattelemmen tidlig
formiddag så misserne kunne komme ind, men ikke ud. Men Ak, hun er også væk,
trods efterlysninger m.m.

Her kommer så en nærmere beskrivelse af de savnede.
Tarzan : Øremrk. huskat, meget stor(7,5 kg normalvægt) rød-tabby hankat med
hvide poter og snude. knap 3 år gammel og kastreret i sommers.
Han forsvandt fra Skolen for natur & Sport ved Håsum, mellem Skive og Lihme
( Salling) den 26. oktober

Xantippe : Øremrk, huskat, steriliseret tortie m/hvid hunkat, lille -knap 3
kg i normalvægt, 1 år gammel, lidt sky overfor fremmede.
Hun forsvandt fra Østkærvej, Møborg ved Bækmarksbro den 17. december.

Begge katte er meldt efterlyst diverse steder og hos naboer m.m.
Dusør gives.
--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's