Nytår med et knald!
Fra : John Sahl

Dato : 01-01-03 02:53

Hey guys and dolls,

Så er det vist tid til at ønske alle dss'ere godt nytår.

Og nu vil Sabina og jeg sætte et godt eksempel,
nemlig at gå i seng for at lege og dyrke lidt hed sex!

Nytårsforsæt for 2003: Mere sex, bedre sex, håber
Sabina er med på den

--
Masser af kramsere og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : Ally

Dato : 01-01-03 13:05

On Wed, 1 Jan 2003 02:52:57 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:
>Hey guys and dolls,
>Så er det vist tid til at ønske alle dss'ere godt nytår.
>Og nu vil Sabina og jeg sætte et godt eksempel,
>nemlig at gå i seng for at lege og dyrke lidt hed sex!

Hvorfor faen begyndte I ikke på det, IMENS jeg var der? Jeg havde jo
kamera og det hele? *GF*

>Nytårsforsæt for 2003: Mere sex, bedre sex, håber
>Sabina er med på den

Sabina, går du med til det? Hva' med et modkrav? John vasker op og gør
rent resten af året? *GG*

Jeg vil ønske alle, gamle som nye, skribenter et rigtigt godt (og
frækt!) nytår!

Knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : John Sahl

Dato : 01-01-03 13:39

Ally wrote:
> Hvorfor faen begyndte I ikke på det, IMENS jeg var der? Jeg havde jo
> kamera og det hele? *GF*

Netop derfor

> Sabina, går du med til det? Hva' med et modkrav? John vasker op og gør
> rent resten af året? *GG*

Et eller andet skal hun vel lave for at få sex

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-01-03 14:36

[John Sahl | Wed, 1 Jan 2003 02:52:57 +0100]

>Så er det vist tid til at ønske alle dss'ere godt nytår.

Og tak i lige måde (til alle).

>Nytårsforsæt for 2003: Mere sex, bedre sex, håber
>Sabina er med på den

Dét nytårfortsæt ved jeg ikke om jeg "tør" ønske mig...

Vi har i tiden op til det nye år haft besøg af en ung nordjyde, så
mængden af sex (og især den del der har været koncentreret omkring mig)
har været helt enorm

Men en lidt bedre fordeling i løbet af året, f.eks. blot 2 gange om
dagen, hver dag, ville da både være rigtigt skønt og en noget mere
rimelig mængde.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : John Sahl

Dato : 01-01-03 15:22

Rene' Hjorth wrote:
> Men en lidt bedre fordeling i løbet af året, f.eks. blot 2 gange om
> dagen, hver dag, ville da både være rigtigt skønt og en noget mere
> rimelig mængde.

2 gange om dagen ville jeg være særdeles tilfreds med, 3 gange
ville være nær perfekt

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-01-03 16:47

[John Sahl | Wed, 1 Jan 2003 15:21:34 +0100]

>2 gange om dagen ville jeg være særdeles tilfreds med, 3 gange
>ville være nær perfekt

Enig, men du ved hvordan det kan blive med for meget af en god ting, så
hvis man fik god sex 3 gange om dagen, hver dag, så ville weekenderne
ikke være nær så gode at se frem til :)

I det forløbne år har jeg vel fået sex 1-2 gange om dagen, men mere i
"klumper", og i den forløbne 1½ uge var det hver dag og ca. 4 gange om
dagen, hvorfor jeg endte op med at mene, at 2 gange om dagen, hver dag,
burde være nok til mig ;)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : John Sahl

Dato : 01-01-03 18:23

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> "klumper", og i den forløbne 1½ uge var det hver dag og ca. 4 gange om
> dagen, hvorfor jeg endte op med at mene, at 2 gange om dagen, hver

1 gang hvor kæresten bestemmer, 1 gang hvor jeg bestemmer
og så en hvor det er ren elskov, det må da passe fint

Fra : Ally

Dato : 01-01-03 15:36

On Wed, 01 Jan 2003 14:35:38 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:
>Vi har i tiden op til det nye år haft besøg af en ung nordjyde, så
>mængden af sex (og især den del der har været koncentreret omkring mig)
>har været helt enorm

Damn, det lyder saftigt! Hvornår får vi en udførlig rapport om
aktiviteterne???

>Men en lidt bedre fordeling i løbet af året, f.eks. blot 2 gange om
>dagen, hver dag, ville da både være rigtigt skønt og en noget mere
>rimelig mængde.

Din blærerøv *G*.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-01-03 16:58

[Ally | Wed, 01 Jan 2003 15:35:50 +0100]

>Damn, det lyder saftigt! Hvornår får vi en udførlig rapport om
>aktiviteterne???

Ej, det tror jeg nu ikke at de fleste går og savner :)

Men det var fedt at prøve at have en partner med i vores lege, en
partner der vel at mærke var ung og meget seksuel nysgerrig, men også
havde rollen som "baby" sammen med Nicolai.

Det er jo ikke den store hemmelighed at jeg også godt kan li' at være
lidt dominerende, men også som en slags "storebrorskikkelse" - hvilket
både betød at vi var ret fokuseret omkring min seksuelle oplevelse, men
også at de begge nød at få tryghed m.m. hos mig.

At ligge helt afslappet og blive ihærdigt suttet af 2 fyre/drenge
samtidigt, var én de ting havde set frem til at få afprøvet. Det var
til gengæld også i den forbindelse jeg selv indså, at selvom jeg er
ovenud vild med at blive suttet af en der i den grad kan li' det, er 4
gange om dagen måske lidt rigeligt når det foregår flere dage i træk

Hehe ... sorry :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-01-03 08:12

Rene' Hjorth wrote:

> [...]
>
> Men en lidt bedre fordeling i løbet af året, f.eks. blot 2 gange om
> dagen, hver dag, ville da både være rigtigt skønt og en noget mere

Og så er det bare, at jeg overhovedet ikke forstår hvorfor der er
bøsser der ønsker at blive omvendt væk fra homoseksualitet. Det
forekommer mig at være en fuldstændig ulogisk drift.

--
Peter Knutsen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-01-03 10:50

[Peter Knutsen | Sun, 05 Jan 2003 08:11:31 +0100]

>Og så er det bare, at jeg overhovedet ikke forstår hvorfor der er
>bøsser der ønsker at blive omvendt væk fra homoseksualitet. Det
>forekommer mig at være en fuldstændig ulogisk drift.

Hamrende, totalt, uproblematisk 100% enig!! :)

Men, som du sikkert også ved, i nogen dele af verdenen og hos nogle
mennesker, er det er higen og søgning efter en "normalitet" - at ikke
skilde sig ud fra flertallet.

Hvis man I hele sin opvækst har fået "braget" ind i hovedet at alt andet
en et parforhold mellem mand og kvinde, er NOGET så forkert, ulækkert,
syndigt etc. etc. får det en mindre gruppe homoseksuelle til at bukke
under for presset og søge anderkendelse.

Men det er et problem skabt gennem religioner; om det er fanatiske
kristne i USA eller indremisionske jyder gør ikke den store forskel...
Det er bl.a. også DERFOR jeg mener at alle former for religion er noget
menneskeundertrykkende skod, og verdenen ville være et bedre sted uden!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 05-01-03 12:44

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in
SNIP

> [...]
> Det er bl.a. også DERFOR jeg mener at alle former for religion er noget
> menneskeundertrykkende skod, og verdenen ville være et bedre sted uden!

Lige bortset fra shamanisme.

Tomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-01-03 14:07

[Tomas O. | Sun, 5 Jan 2003 11:44:01 +0000 (UTC)]

>Lige bortset fra shamanisme.

Well, der er også i shamanismen rig mulighed for at undertrykke de
enkelte individere. Lad os bare blive enige om at det er ret sjældent
set, men det er da bestemt muligt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 06-01-03 16:03

SNIP

> Well, der er også i shamanismen rig mulighed for at undertrykke de
> enkelte individere. Lad os bare blive enige om at det er ret sjældent
> set, men det er da bestemt muligt.

Vi er da enige.. alt kan misbruges.. også shamanisme.. men reelt var/er den
religion nok den mindst undertykkende af dem alle..

Tomas

Fra : Paro

Dato : 05-01-03 20:47

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Vi har i tiden op til det nye år haft besøg af en ung nordjyde, så
> mængden af sex (og især den del der har været koncentreret omkring mig)
> har været helt enorm

Schöne junge Männer, die machen das Leben schön.

paro

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-01-03 21:54

[Paro | Sun, 5 Jan 2003 20:47:21 +0100]

>Schöne junge Männer, die machen das Leben schön.

Well, jeg fattede kun de første 3 ord, men kan give dig ganske ret :)

Vi sætter dog også det krav, at de skal være til *lidt* mere avancerede
lege, da vi dermed alle kan være sammen om legene (og så har vi gode
erfaringer med jyder

Det var uhyrligt hedt; men der var et potentielt lille problem: vores
lille ven har vist visse kærlige følelser overfor mig (aldersforskellen
til trods), men heldigvis kunne jeg fint håndtere det, og min kæreste er
ikke af den jaloux type.

Så har vi blot januar at slappe af i, dyrke venner og famille, og så
midt i februar kommer vores lille (snart 17 år) jyske sexslave på besøg
til de store avancerede lege udi dominans og sex.

Nå, skal nok undlade at blære mig mere

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Paro

Dato : 06-01-03 12:19

> [Paro | Sun, 5 Jan 2003 20:47:21 +0100]

> Well, jeg fattede kun de første 3 ord, men kan give dig ganske ret :)

"Dejlige/skønne unge mænd, de gør livet skønt/dejligt".

Noget af det bedste jeg ved er at være på rejse og møde en ung, sød, godtudseende og
intelligent fyr og få en positiv kontakt med ham. Det betyder i første omgang mindre for
mig om "han er til noget", men det ville da være fedt hvis det en dag også kunne lykkes
med "nærkontakt" med "noget af det jeg finder".

> [...]

> lille ven har vist visse kærlige følelser overfor mig (aldersforskellen
> til trods), men heldigvis kunne jeg fint håndtere det, og min kæreste er

Hvor er du heldig. Bare det var mig, at en "lille ven" fik kærlige følelser overfor.

> Så har vi blot januar at slappe af i, dyrke venner og famille, og så
> midt i februar kommer vores lille (snart 17 år) jyske sexslave på besøg
> til de store avancerede lege udi dominans og sex.

Hvor finder du/I alle disse skønne unge fyre?

> Nå, skal nok undlade at blære mig mere

Ja, jeg må godtnok tilstå at du har vækket min misundelse

paro

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-01-03 22:13

[Paro | Mon, 6 Jan 2003 12:18:45 +0100]

>"Dejlige/skønne unge mænd, de gør livet skønt/dejligt".

Ahh, nu forstår jeg resten - og kan stadig give dig ret :) Jeg må dog
medgive, at uanset hvor gammel min elskede er (han er pt. 32), vil jeg
til enhver tid hellere have ham en en sprød ung fyr...

> [...]
>mig om "han er til noget", men det ville da være fedt hvis det en dag også kunne lykkes
>med "nærkontakt" med "noget af det jeg finder".

Du kunne sagtens risikerer at få heldet med dig. Jeg husker da engang
som 16-årig hvor jeg dyrkede sex med, ja nærmest forførte, en 52-årig
katolsk præst.

Han forstod heller ikke helt at jeg var interesseret, da han selv
frygtede at være ALT for gammel til mig... mig? jeg var bare liderlig,
og havde aldrig "forført" en præst før

Nu... vil jeg hellere have en på 16 end en på 52...

>Hvor finder du/I alle disse skønne unge fyre?

Det er ikke sådan at sige, vi er bl.a. heldige. Vi har før prøvet med
profiler på Scor og diverse andre steder for at finde en "legekammerat"
for lidt sexlege engang imellem, og har aldrig haft heldet med os.

De sexvenner vi har fundet, har vi fundet ved tilfældigheder... qua det
at min kæreste Nicolai er infantilist og jeg godt kan li' at dominere
lidt, befinder vi os i periferien af seksualiteten, og snakker i den
forbindelse med mange der har lidt de samme eller sammenfaldende
interesser.

Jeg tror det har noget at gøre med at vi er så åbne omkring vores
seksualitet (både homoseksualitet og vores rollespil) at det falder os
naturligt at snakke med andre om det.

Udover at sex er skønt, dejligt, vidunderligt, liderligt etc. etc. er
det også en interesse hos os begge, så der kan derfor være helt
almindeligt for os at snakke/chatte med andre med samme interesser om
den sex der kan dyrkes, teknikker, ideer o.l. uden at der er noget
konkrekt seksuelt i det.

Det er derfor ganske uproblematisk når man sidder og snakker/chatter om
sex, og mærker at gutten måske er med på noget, at lade et tilbud falde
om at vi kan ses og snakke en dag, og derefter begynde i fællesskab at
overveje planerner om hvilke af alles fantasier der skal prøves :)

>Ja, jeg må godtnok tilstå at du har vækket min misundelse

Well, jeg kan da betro dig at der er flere af mine heterovenner der
(bortset fra kønnet) er UTROLIGT misundelige på os, vores sexvenner og
de lege som vi dyrker med dem.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ally

Dato : 09-01-03 19:32

On Wed, 08 Jan 2003 22:13:19 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Nu... vil jeg hellere have en på 16 end en på 52...

Me too... meeen, hun måtte nu gerne have et par år mere på bagen!

>Det er ikke sådan at sige, vi er bl.a. heldige. Vi har før prøvet med
>profiler på Scor og diverse andre steder for at finde en "legekammerat"
>for lidt sexlege engang imellem, og har aldrig haft heldet med os.

Jeg har samme erfaring. Har da oplevet nogle enkelte frække ting, men
det står slet ikke mål med den energi og de følelser, man selv lægger
i det.

[SNIP]
>Jeg tror det har noget at gøre med at vi er så åbne omkring vores
>seksualitet (både homoseksualitet og vores rollespil) at det falder os
>naturligt at snakke med andre om det.

Og tak for det! Jeres åbenhed er jeg fuld af beundring overfor! Især
når I, som du selv formulerer det, befinder jer i periferien af
seksualiteten. Det gør det så meget mere beundringsværdigt, at I er så
åbne omkring det.

>Well, jeg kan da betro dig at der er flere af mine heterovenner der
>(bortset fra kønnet) er UTROLIGT misundelige på os, vores sexvenner og
>de lege som vi dyrker med dem.

Jeg tilhører ovenstående Okay, jeg tænder ikke på det samme køn,
eller på de samme ting, som jer, men jeg er sgu misundelig på
_mængden_

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-01-03 22:56

[Ally | Thu, 09 Jan 2003 19:32:09 +0100]

>Me too... meeen, hun måtte nu gerne have et par år mere på bagen!

Ja, ganske enig. Jeg er 6 år ældre end Nicolai, han er på nogne områder
lidt mere moden end mig, og jeg er på andre områder lidt mere barnlig
end ham (og så naturligvis også omvendt) så vi passer perfekt sammen.

>Og tak for det! Jeres åbenhed er jeg fuld af beundring overfor!

Jamen, mange tak :$ Du behøver såmend ikke at beundre os; vi gør det
fordi det falder os naturligt, og fordi vi stadig har fornøjelse ved
både at kunne hjælpe nogen ved at være så åbne, og måske forarge en
enkelt.

>Jeg tilhører ovenstående Okay, jeg tænder ikke på det samme køn,
>eller på de samme ting, som jer, men jeg er sgu misundelig på
>_mængden_

Jeps, naturligvis - mængde, alder og variation

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk