Gøre website synlig for søgerobotter ?
Fra : Allan Møller

Dato : 07-03-01 17:04

Jeg har nu haft et website liggende i 3 måneder men har ikke kunne finde den
i nogle søgemaskiner(robotter).
Hvad gør jeg forkert ? Det skal lige siges at sitet nu ligger på min egen
apacheserver på en adslforbindelse men den
før i tiden lå på get2net.

-* Mvh.
-- * Allan Møller

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 07-03-01 21:49

"Allan Møller" <allan.moller@get2net.dk> udtrykte:

> [...]
>Hvad gør jeg forkert ? Det skal lige siges at sitet nu ligger på min egen
>apacheserver på en adslforbindelse men den

Har du tilmeldt den til nogle søgemaskiner?

Hvis ikke, så gør det. Alle (nogle undtagelser?) søgemaskiner har
mulighed for at man kan melde sin side til. [1]

Se i øvrigt også:
http://searchenginewatch.com/

[1] Inden du gør det, så sørg for at du har <meta>-tags på siderne:
http://www.html.dk/artikler/00018/

--
mvh Andreas...
Nau.dk's nyeste tutorial: "Tabeller i WML"

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 08-03-01 20:49

Andreas Kleist Svendsen <nospamusenetpostkasse@nau.dk> skrev:
> Hvis ikke, så gør det. Alle (nogle undtagelser?) søgemaskiner har
> mulighed for at man kan melde sin side til. [1]

Google kan man ikke tilmelde sig.

Hilsen Peter

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 08-03-01 23:23

"Kjaer og Monsson" <kjarmons@worldonline.dk> udtrykte:

>Google kan man ikke tilmelde sig.

Sikker?

http://www.google.com/intl/da/addurl.html

Fra : Kjaer og Monsson

Dato : 09-03-01 15:02

Andreas Kleist Svendsen <nospamusenetpostkasse@nau.dk> skrev:
> "Kjaer og Monsson" <kjarmons@worldonline.dk> udtrykte:

> Sikker?
>
> http://www.google.com/intl/da/addurl.html

Hvorfor har jeg ikke set den? Jeg er åbenbart blind som en høne.

Hilsen Peter