New Zealand
Fra : Lars Christensen

Dato : 31-12-02 13:28

Hej alle
Jeg har aner, der udvandrede til New Zealand. Kan nogen give mig hints til
hvordan jeg forsker i dem - uden at skulle om på den anden side kloden?
Gode nytårshilsner til jer alle
Lars

Fra : Michael Preben Dunca~

Dato : 31-12-02 14:20

Hej,
såfremt nogen søger slægtninge i New Zealand er følgende link til den
Skandinaviske Klub et godt sted, at starte.

http://www.geocities.com/scanmanawatu/

gæstebogen må gerne bruges til efterlysninger. Her er også links til andre
(incl. genalogiske) interessante steder.

med venlig hilsen
Michael Duncan
Duncan-Bendix@mail.tele.dk