Søger martial arts film
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-12-02 10:15

Jeg søger titlen på en martial arts film, jeg kan dog desværre ikke
huske så forbasket meget af filmen.

* Filmen er mindst 10 år gammel.
* Foregår i samme tidsalder og "settings" som film som Drunken Master
* Hovedpersonen er en Jackie Chan, eller en der minder om ham i
udseende
* Der indgår en ninja-gut der søger hævn og løber rundt og kapper
hovedet af folk, noget med hævn så vidt jeg husker.
* Heltens far/master/værge er en af dem der bliver halshugget.
* Helten træner på et tidspunkt i et lille rum med en masse reb der
hænger ned fra loften, han hopper frem og tilbage imellem rebene.
* ninjagutten og helten slås imod slutningen af filmen imod hinanden,
men bliver enige om at stå sammen imod en eller anden anden fjende
* En af de fjender i slutningen af filmen får kappet sit øre af, og
helten samler øret op og råber ned i det.

Nogen der kan sige mig hvilken film der er tale om?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-01-03 18:22

Lars Hoffmann escribió / skrev

> Nogen der kan sige mig hvilken film der er tale om?

Var den for svær? Er der slet ingen kung fu eksperter i gruppen?

--
www.intercambiodvd.com

Fra : Ole Kofoed

Dato : 03-01-03 21:19

> Lars Hoffmann escribió / skrev

> Var den for svær? Er der slet ingen kung fu eksperter i gruppen?

Lyder meget som "Ninja in the Dragon's Den", er ude på en Hong Kong Legends
DVD:

www.dvd-basen.dk/home.php3?mvis=ok&ok=go&idhop=24663

£7.99 hos www.splashdvd.com/splash/search.cfm?item_id=MDV393&act=detail

Mvh.

Ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-01-03 00:25

Ole Kofoed escribió / skrev

> Lyder meget som "Ninja in the Dragon's Den",

Godt gået Ole, Det er jo lige den jeg leder efter!

> er ude på en Hong Kong
> Legends DVD:

Den må jeg da hellere få bestilt mig hjem.
Med venlig hilsen og tak for hjælpen
Lars Hoffmann