HURRAH - Lucas er hjemme!
Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 31-12-02 10:13

Efter at have ledt og kaldt hele natten kørte vi nu hvor det var lyst ud i
hundeklubben i Tønder.
Hvem lå under bordet ude ved klubhuset? Lille Lucas!
Hold da op, hvor blev vi glade.
Nu har Lucas fået noget godt at spise og så tror jeg på at han vil have en
god varm søvn.
Vi træner med ham i DCH i Tønder, og han elsker det!
Han er nok kommet så langt væk hjemmefra at han ikke kunne finde tilbage, og
så har han søgt efter noget kendt. Han har nok ligget og stirret på døren
til klubhuset hele natten for at se, hvornår vi kom ud!
Nu kan vi alle fejre nytåret ( uden fyrværkeri )
Vi har givet vore naboer et møgfald.
Mange hilsener fra
Ulla og Lucas
Godt nytår!

Fra : Sander

Dato : 31-12-02 10:31

"Ulla Kühn Gerlach" <famgerlach@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til klubhuset hele natten for at se, hvornår vi kom ud!
> Nu kan vi alle fejre nytåret ( uden fyrværkeri )

Det var dejligt at høre

I ønskes et rigtig godt nytår !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 31-12-02 10:42

> "Ulla Kühn Gerlach" <famgerlach@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> og

Altid rart med solstråle historier

Må dog indrømme jeg aldrig ville skændes med naboerne om skydning med
fyrværkeri.

Er det kanonslag og jeg ved hvem der er ringer jeg blot til politiet som så
kan tage diekte ud og hente resten

Hilsen

Johnny
Godt nytår

Fra : Gjøl

Dato : 31-12-02 10:44

> "Ulla Kühn Gerlach" <famgerlach@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Er det Lucas der ved hjemkomst lige skulle fortælle at nu var man hjemme.
Jeg tænker på om det skulle fortælles, at han havde fundet jer ved
klubhuset.

Godt nytår.

Fra : Kosmonauten

Dato : 31-12-02 13:10

> [...]
> til klubhuset hele natten for at se, hvornår vi kom ud!
> Nu kan vi alle fejre nytåret ( uden fyrværkeri )

Hejsa Ulla, familie OG Lucas,
det var godt at det hele endte lykkeligt.
Herfra skal der også lyde et rigtigt Godt Nytår og tak for den "lille"
solstråle historie ;C)
Hygge
Martin & Laika

Fra : John

Dato : 31-12-02 15:01

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det var godt at det hele endte lykkeligt.
> Herfra skal der også lyde et rigtigt Godt Nytår og tak for den "lille"

Hej Kos og Rumhund.

Hvad så Martin, er Laika snart ved at være ude af lømmelalderen ?.
Eller stjæler den stadig dine sokker for et godt ord - hehe :D

Godt Nytår til jer.

VH
John
www.nethundeguiden.dk

Fra : Kosmonauten

Dato : 31-12-02 17:47

> [...]
>
> Hvad så Martin, er Laika snart ved at være ude af lømmelalderen ?.
> Eller stjæler den stadig dine sokker for et godt ord - hehe :D

Yo John aka Le Bassé (ukendt filminstruktør fra det møøørke Tvis??)
long time no bjæf ;C)
Nope, hun er stadigvæk i lømmelalderen, er dog blevet teknisk mere
avanceret, har skiftet køler på min CPU men den var pludselig væk!?! Den
havde hun lige så stille snuppet og listet ind i stuen med! Hun kan også
finde på at tage dynen af, ikke hurtigt men yyyyderst langsomt.
Dårlig opdragelse, tja wtf, hun er som jeg vil have en hund skal være og det
må være det ;C)
Håber at alt er vel i det mørke æææh Silkeborg, giv et bjæf hvis der er
noget du mangler og tillykke med det nye layout!
Klaps til du ved hvem fra og Gott Nyt(h)år.
Martin & Laika

Fra : BN

Dato : 01-01-03 13:33

"Kosmonauten" <kraz_no@hotmail.com> wrote in message
> Dårlig opdragelse, tja wtf, hun er som jeg vil have en hund skal være og
det
> må være det ;C)

Godt nytår Martin og søde Laika

Jeg har aldrig hørt om, at der er nogle som gerne vil have en hund, som
stjæler ting (her meget sart - CPU'en) ;---)

Personligt synes jeg heller ikke at Sandra er dårligt opdraget, også selvom
hun stjal to fjernebetjeninger og gjorde dem til ukendelighed (en ad gangen
med en uges mellemrum - den til tv og så den til videoen)! Men, jeg synes da
bestemt ikke, at det var sådan jeg ville have hende :---(
I dag er hun dog mere rolig, men hun skal ikke være alene hjemme i stuen...
alt for fristende ;---)

Hilsen BN og Sandra, som sover ovenpå dynen og flytter sig kun med besvær,
når hun fylder det hele!

Fra : Kosmonauten

Dato : 01-01-03 13:53

"BN" <sandra1997@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alt for fristende ;---)
>
> Hilsen BN og Sandra, som sover ovenpå dynen og flytter sig kun med besvær,

Hej BN og Sandra,
jeg må vist liiige fortælle at jeg kender John og vores hunde har faktisk
lidt til fælles. Laika stjæler skam ikke bevist noget, vi har et "ritual"
her i huset, om morgenen stjæler hun sokker el. en pude.
Jagten går og vi har det sjovt men hun tager aldrig hverken
fjernbetjeninger, mobilos eller noget andet.
Køleren tog hun meget nænsomt og driblede ind i stuen med, det var alt hvad
der skete.
"Vi" ,min hund og jeg giver hinanden lang snor. Laika er en meget speciel
hund (men det er alle "vores" hunde jo ;C) )
Hehe, genkender din beskrivelse af Sandra oven på dynen, utroligt så meget
en hund kan fylde ;C)
Ditto Nytårshilsen til jer.
Martin & Laika

Fra : BN

Dato : 01-01-03 14:29

> [...]
> "Vi" ,min hund og jeg giver hinanden lang snor. Laika er en meget speciel
> hund (men det er alle "vores" hunde jo ;C) )

Hejsa

Det var også sagt i sjov... ;---)
Jeg synes det er fint, at I har ritualer, det har vi også med Sandra. Hun er
f.eks. meget god til at give "high five" og kan ballancere med en hundekiks
på snuden. Dette lærte hun først da hun var fem år (i efteråret), så "gamle"
hunde kan godt lære nyt.

Hilsen BN

Fra : Kosmonauten

Dato : 01-01-03 14:36

"BN" <sandra1997@mailme.dk> skrev i en meddelelse

Hej BN og Sandra!
Jeg opfattede det skam også som sagt i sjov*SSS*
Men nogen kunne måske foranlediges til at tro at Laika bare stjæler alt der
ikke er boltet fast ;C)
Det trick med kiksen lyder da sjovt, tror at jeg vil prøve at lære hende
det, hvis ellers jeg kan få liv i hende, hun sover meget i dag og var vågen
hele døgnet i går, hun skulle jo nødig gå glip af noget.(Typisk hende)
Hilsen Martin & Laika

Fra : x Vuf x

Dato : 01-01-03 15:14

Wed, 1 Jan 2003 13:53:25 +0100, Kosmonauten wrote:
>"BN" <sandra1997@mailme.dk> skrev...

>Hehe, genkender din beskrivelse af Sandra oven på dynen, utroligt så meget
>en hund kan fylde ;C)

Og det behøver hunden altså ikke at ha' hestestørrelse for at kunne!

--
Mvh Sonja nospam@***sonpet.com http://www.sonpet.com/

Ser alt sort ud, kigger du måske i den forkerte retning.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 13:15

"Ulla Kühn Gerlach" <famgerlach@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Dejligt at læst at Lucas er hjemme igen, fik helt ondt i maven da jeg læste
han var væk, det må ha' været forfærdeligt.

Bolette