Front Page 2002
Fra : Hønemor

Dato : 31-12-02 01:24

Er lidt i tvivl om dener så god.
Men kan det passe at funktionen " Opdateret den og den dag ikke er der i ?
KH Hønemor
www.pspvenner.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 31-12-02 01:29

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> Er lidt i tvivl om dener så god.
> Men kan det passe at funktionen " Opdateret den og den dag ikke er der i ?

<!--webbot bot="Timestamp"
S-Type="EDITED" S-Format="%d-%m-%Y" -->

Løser problemet!

Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : Per Ahm

Dato : 31-12-02 01:31

"Per Ahm" <perahm@msn.com> skrev i en meddelelse
> "Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
>

> <!--webbot bot="Timestamp"
> S-Type="EDITED" S-Format="%d-%m-%Y" -->

Og vil du selv bestemme font, størelse, og placering bruger du denne.

<!--webbot bot="Timestamp"
S-Type="EDITED" S-Format="%d-%m-%Y" -->

Fra : Hønemor

Dato : 31-12-02 01:51

Undskyld Ahm.
Men din forklaring siger mig ikke noget
KH Hønemor

Fra : Per Ahm

Dato : 31-12-02 01:51

> Undskyld Ahm.
> Men din forklaring siger mig ikke noget
> KH Hønemor

Klip denne stump kode ind i dit dokument der hvor du vil have Dato for
sidste redigering.
Så stempler den for dig.

<!--webbot bot="Timestamp"
S-Type="EDITED" S-Format="%d-%m-%Y" -->

<!--webbot bot="Timestamp"
S-Type="EDITED" S-Format="%d-%m-%Y" -->

og med denne kan du selv vælge skrift type, størelse, og placering

right, left, center

Håber det hjælper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-12-02 02:20

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev :

>Men kan det passe at funktionen " Opdateret den og den dag ikke er der i ?

Insert => Date & Time

Fra : Hønemor

Dato : 31-12-02 13:11

> Insert => Date & Time
>
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Hejsa Knud.
Det har jeg gjort, men det bliver ikke oploadet. Hm........
KH hønemor

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-12-02 16:38

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev :

>Det har jeg gjort, men det bliver ikke oploadet

Mangel på FP extensions, hvis det er nødvendigt til dette?

Fra : Birgitte

Dato : 01-01-03 07:45

> Er lidt i tvivl om dener så god.
> Men kan det passe at funktionen " Opdateret den og den dag
ikke er der i ?
> KH Hønemor
> www.pspvenner.dk

hej Hønemor , den er der