Spm til SPV ejere
Fra : Ian

Dato : 31-12-02 00:28

Jeg har luret lidt på at anskaffe mig en SPV, da jeg har mulighed for at
købe en brugt som ikke er sim låst og derved kan beholde mit nuværende
abonn.
Dog spekulerer jeg naturligvis på, hvor mange af Orange's services man
kommer til at mangle ved ikke at være Orange kunde. Så vidt jeg kan se på
deres hjemmeside, drejer det sig om ting som backup, download af div ting
fra portalen og update. Derfor vil jeg gerne høre fra SPV-ejere, hvor meget
de egentlig bruger disse ting og om det er noget man kommer til at savne.
Backup'en og download af spil, grafik osv er jeg som sådan ligeglad med, men
vil naturligvis gerne kunne opdatere telefonen efter behov. Er der andre der
bruger den uden Orage abonn. og hvordan virker det i praksis? Kan man evt
købe et billigt taletidskort fra Orange og bruge det til feks update osv,
eller skal man være registreret Orange kunde for at kunne logge på deres
portal?

På forhånd tak for svar!

Mvh Ian

Fra : GiWeo

Dato : 31-12-02 17:09

Hjsa

>Dog spekulerer jeg naturligvis på, hvor mange af Orange's services man
>kommer til at mangle ved ikke at være Orange kunde.

Alle

> [...]
>de egentlig bruger disse ting og om det er noget man kommer til at savne.

Backup kan du jo lave via USB derhjemme..

> [...]
>eller skal man være registreret Orange kunde for at kunne logge på deres

men du vil jo komme til at mangle update funktionen - og dette kan
ikke løses med at taletidskort der ikke giver adgang til GPRS nettet.

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Ian

Dato : 01-01-03 16:18

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> wrote in message
> Backup kan du jo lave via USB derhjemme..

Ja netop

> men du vil jo komme til at mangle update funktionen - og dette kan
> ikke løses med at taletidskort der ikke giver adgang til GPRS nettet.

Selvfølgelig ikke. Det tænkte jeg ikke på :-/
Tak for svaret.

Mvh Ian

Fra : Prestij

Dato : 01-01-03 17:17

Telmore og andre selskaber understøtter GPRS i marts eller april i dette nye
år.