Fejl i synkronisering
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-12-02 21:59

Hej NG!

Nogen der tilfældigvis har prøvet at sync'e en Nokia med MS Outlook? Jeg
har lige forsøgt at få det til at virke, men den skriver, at der ikke er
adgang til den angivne mappe. (?)

Nogen der har nogle fifs? Jeg bruger den medfølgende Nokia PC-Suite
synkroniseringssoftware...

Med venlig hilsen
Lasse

Fra : Tom

Dato : 30-12-02 22:38

> Nogen der tilfældigvis har prøvet at sync'e en Nokia med MS Outlook? Jeg
> har lige forsøgt at få det til at virke, men den skriver, at der ikke er
> adgang til den angivne mappe. (?)

JEg har til min 7650 og der virker da udmærket omend det tager noget tid før
det hele er synkroniseret.

> Nogen der har nogle fifs? Jeg bruger den medfølgende Nokia PC-Suite
> synkroniseringssoftware...

Nokia's PC-Suite er også en gang fedtmulesoftware
Men OK det er også det jeg bruger. Der er dog også software fra DataBecker
til de fleste nokia telefoner som skulle virke bedre.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 31-12-02 12:15

Hej Lasse...

Hvilken Nokia er der tale om ?

Jeg har Nokia 6510, og den nyeste PC Suite, altså nr. 5. Jeg har sync. mange
gange og det virker fint med sync. med Outlook Express. Der er dog nogle
"felter" som ikke er i Telefonen, hvilket gør den også skriver nogle data
ikke blev sync. Jeg har prøvet Outlook, og det fungerede perfekt, dog var
der stadig nogle "felter" der ikke kunne skrives til Telefonen...

--
Med Venlig Hilsen / Regards

Dennis Nielsen [9400]

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 31-12-02 13:44

Jeg har en 6610 og PCsuite 5.0... Fatter altså ikke hvad der er galt!

Nå men jeg må jo bare kæmpe videre med det - Tak for kommentarerne!
Lasse

Fra : Sebastian H

Dato : 14-01-03 13:55

Hej Dennis (og andre der ved noget om N6510)

Jeg har også en N6510, og den kan godt synkronisere med Outlook
(Win2000), men der sker det sjove at alle kalenderemner oprettet i
Outlook får samme sluttidspunkt som starttidspunkt - uanset hvad der
står i Outlook. Og omvendt, kalenderemner oprettet i mobilen får alle
en varighed på 30 min i Outlook når jeg synkroniserer. Med andre ord:
starttidspunktet går fint, men sluttidspunktet følger ikke med - nogen
idéer til hvad der er galt?

Jeg har brugt den medfølgende Nokia PC Suite 4, og har netop opdatet
hos Nokia til version 4.4, men problemet er det samme!

Du skriver du har PC Suite nr. 5 - ved du hvor jeg kan finde den?

6510-hilsner fra Sebastian

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 31-12-02 15:26

Jeg har fundet fejlen! - ENDELIG!

Jeg fandt ud af at der under synkroniseringsindstillingerne stod:
Mapper:
Personlige mapper/kalender
Personlige mapper/Kontaktpersoner
osv...