Den ægte vare på dvd
Fra : -= Buster =-

Dato : 30-12-02 21:54

Hej
Jeg fik den ægte vare på dvd i julegave. Jeg glædede mig til at se den men
den virkede ikke. Det er ligesom at den går i pause mode nar man afspiller
den... Byttede den og fik en ny kopi..., samme problem. Min dvdafspiller er
en pioneer DV525. Er der andre der har samme probem som mig?

__________________________________________________________________ Michael
Jørgensen ICQ#: 108060750 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-12-02 22:10

"-= Buster =-" <ring@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> en pioneer DV525. Er der andre der har samme probem som mig?

Prøv at søge lidt tilbage i gruppen og i news:dk.marked.privat.tv+video.dvd.
Spørgsmålet har været stillet en del gange før. Alt tyder på, at
produktionsselskabet har kludret i det, da de fremstillede dvd'en.

MVH
Jens

Fra : -= Buster =-

Dato : 30-12-02 22:16

Tak for det... godt så er jeg ikke den eneste. Håber at de trækker dvdeb
tilbage og udsender en ny der ikke er fejl på....

Fra : // Overby

Dato : 30-12-02 23:25

> Prøv at søge lidt tilbage i gruppen og i
> Spørgsmålet har været stillet en del gange før. Alt tyder på, at
> produktionsselskabet har kludret i det, da de fremstillede dvd'en.

Havde en kunde der klagede over problemet. Fandt en afspiller frem af samme
type, og der var ingen problemer... Det er altså for mærkeligt, men et eller
andet er der altså i vejen med den DVD-udgivelse.

Daniel

Fra : Jesper Juul

Dato : 30-12-02 22:22

> [...]
er
> en pioneer DV525. Er der andre der har samme probem som mig?

Jep, prøv at kigge et par dage tilbage i gruppen.

Jesper Juul
Try this at home:
www.usenet.dk

Fra : Michael Ravn

Dato : 01-01-03 12:32

Hvilken DVD film er det?
Michael Ravn

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 01-01-03 12:33

"Michael Ravn" skrev:

> Hvilken DVD film er det?

Dansk stand-up comedy.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Ken

Dato : 01-01-03 15:53

Hej Gruppe
Jeg har selv en pioneer 656A,den står som standart på automatic om den skal
afspille Pal eller Ntc.Jeg slog automatikken fra og satte den på Pal. Måske
kunne det hjælpe.
Hilsen Ken

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 01-01-03 19:18

> [...]
> Jørgensen ICQ#: 108060750 Current ICQ status: + More ways to contact me i

Jeg har tidligere lavet et topic -> "Kan ikke afspille "Den ægte vare"
(Standup DVD) !!!?"