Musik til nytårsaften
Fra : -= Buster =-

Dato : 30-12-02 20:30

Hej

Jeg skal have fundet noget god dansevenligt musik... Noget der kan få folk
til at danse og synge med på.
Jeg søger noget i stil med Blues Brothers - Everybody needs somebody to love
og Aretha Franklin - Think, R.E.S.P.E.C.T
Det er kanon musik at danse og skråle med til og disse numre minder om min
tid i sønderbørg på sergentskole, hvor vi gik på Bobs...
Håber at noget kan hjælpe mig...
__________________________________________________________________ Michael
Jørgensen ICQ#: 108060750 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:

Fra : Lars Bernau

Dato : 31-12-02 21:08

In article <3e109ec4$0$217$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
ring@mail.tdcadsl.dk says...
> [...]
> og Aretha Franklin - Think, R.E.S.P.E.C.T
> Det er kanon musik at danse og skråle med til og disse numre minder om min

Suggs - Cecilia
Soft Cell - Tainted Love
Brixx - Video Video
Fun Factory - Do Wah Diddy
Dan Baird - I Love You Period
Van Halen - Jump
Pointer Sisters - I'm So Exited
MC Einar - Ahr Dér
Harold Faltemeyer - Axel F
(Lidt svær at synge med på - men holder stadig til en fest)
Depeche Mode - Just Can Get Enough
John Travolta & Olivia Newton-John - Grease Megamix
Maxx - Get-A-Way
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Boom! Shake The Room
Queen - Radio Ga Ga
Pink Floyd - Another Brick In The Wall

Og mange flere....

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Søren Rohde

Dato : 30-12-02 21:22

"Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse

> In article <3e109ec4$0$217$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> ring@mail.tdcadsl.dk says...

min

Hej,

Hvis det skal være rigtig smart så husk; Righteous Brothers med You´ve Lost
That Loving Feeling (det er ren TopGun). Og glem ikke noget disko; Flirts
med Passion eller (Don´t Put Another Dime In The) Jukebox. De er kendte, og
lyder lissom Kim Wilde (som du også skal huske - tag f.eks. Cambodia, Kids
In America eller You Keep Me Hanging On). God fest.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Jan Andersen

Dato : 30-12-02 22:53

"Søren Rohde" <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse

> folk
> love
> min
>
> Hej,
>
> Mange rigtig gode foreslag,"The Mavericks" kan også sende folk ud på
dansegulvet
MVH JAN.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 30-12-02 21:20

-= Buster =- wrote:

> [...]
> Det er kanon musik at danse og skråle med til og disse numre minder om min
> tid i sønderbørg på sergentskole, hvor vi gik på Bobs...

Hvis man var ung i 80erne og til den lidt rockede side, kan følgende måske
bruges:

01: U2 - New years day
02: INXS - Mystify
03: Disneyland After Dark - Marlboro man
04: a-ha - Forever Not Yours
05: Dansk - Brødrene Bisp - Voldsom Volvo
06: Aha - The Sun Always Shines On TV
07: David Bowie - Let's Dance
08: George Michael - Fast Love
09: Madonna - Music
10: Aha - The Living Daylights
11: D.A.D - Sleeping My Day Away
12: Michael Jackson - Beat it
13: Red Hot Chili Peppers - Parallel Universe
14: Robbie Williams - Feel
15: abba - happy new year
16: Wham - Wake Me Up Before You Go Go

01: Red Hot Chili Peppers - By The Way
02: Madonna - American Pie
03: DAD - Disneyland after dark - Laugh 'n' a half
04: Duran Duran - Come Undone
05: George Michael - Faith
06: robbie williams - let me entertain you
07: A-ha - 06 - Did Anyone Approach You
08: Kylie Minogue - In Your Eyes
09: Lenny Kravitz - Fly Away
10: Hunting high and low
11: Michael Jackson - Billie Jean
12: Ah Ha - Take On Me
13: Ricky Martin - She Bangs
14: Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
15: U2 - Gloria
16: Wham - I'm Your Man

01: Thin Lizzy - Whiskey In The Jar
02: 07 - New Year's Day
03: Aha - Lifelines
04: D.A.D. - It's after dark
05: Madonna - Beautiful Stranger
06: Duran Duran - The Reflex
07: george michael - killer& papa was a rollin stone
08: kylie minogue - Outta My Head
09: Las Ketchup -Asereje
10: Aha - Minor Earth Major Sky
11: Lenny Kravitz - Dig In
12: Madness - Our House
13: Madonna - Material girl
14: Robbie Williams - Rock DJ
15: 06-red_hot_chili_peppers-the_zephyr_song
16: U2 - Sunday Bloody Sunday
17: Wham - Last Christmas

01: DAD - Isn't that wild
02: Robbie Williams - Supreme
03: Tom Jones - Thunderball
04: Red Hot Chili Peppers - Give It Away
05: Bee Gees - Stayin Alive (Saturday Night Fever)
06: Billy Idol - Rock The Cradle of Love
07: D.A.D - Empty Heads
08: Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way
09: U2 - Party Girl
10: Madonna - Don't Tell Me
11: Billy Idol - White Wedding
12: Michael Jackson--Thriller
13: New Order - True Faith
14: A-Ha - Scoundrel Days
15: Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
16: wham! - edge of heaven (full version)

01: Peter Frödin & Jimmy Jørgensen - Vent På Mig
02: Tom Jones & The Cardigans - Burning Down The House
03: Suede - Animal Nitrate
04: Guns N Roses - Paradise City
05: Prince - Cream
06: Madonna - Nothing Really Matters
07: Mya, Pink, L'il Kim, Christina Aguilera - Lady Marmelade
08: Madonna - Get Into The Groove
09: Robbie Williams - Millenium
10: Prince - 1999
11: ROBBIE WILLIAMS & NICOLE KIDMAN - Something Stupid
12: Blur - Boys and Girls
13: Sweet-Ball Room Blitz
14: Tom Jones - Sex Bomb
15: Wham - Club Tropicana