oprettelse af cgi-bin
Fra : Daniel Graybill

Dato : 05-12-00 14:00

Hej og tak fordi du kiggede ind.

Jeg har et lille problem her. Jeg sidder med min internet information server
og jeg har lige fået uploadet min hjemmeside dertil. Men nu har jeg en
kontakt formular som er lavet i cgi script som jeg skal ha smidt op på. Men
nu får jeg at vide at jeg skal bruge et bibliotek der hedder cgi-bin og det
er ikke ligetil at oprette.

Hvis du kan hjælpe mig ville jeg værer meget glad.

Mvh
Daniel

Jeg har tænkt på at lave det i Frontpage, men så skal jeg også ha frontpage
extensions installeret og det vil jeg ikke i første omgang.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-00 17:05

Tue, 5 Dec 2000 13:59:37 +0100, skrev "Daniel Graybill"
<daniel@procom-data.dk>:

>Hej og tak fordi du kiggede ind.

Selv tak!
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, som jeg har i
flere grupper.

Normalt er det ikke nødvendigt at spørge i flere grupper, men finder
du det nødvendigt, så X-post venligst ved, at du i To/til-linjen
skriver navnene på alle de grupper, som du vil spørge i, adskilt med
et komma og så i feltet follow-up/opfølgning til skriver du navnet på
den gruppe, som er mest relevant for dit spørgsmål.

Vi skal nok se dit spørgsmål og er der nogen, der kan svare, skal du
nok få et svar og vi andre slipper for at se dit indlæg som ulæst
flere gange.

med venlig hilsen
Knud
--