Sara Hansdatter Færø/Johan Jørgensen Rasch
Fra : Hans Lund

Dato : 30-12-02 18:53

Hvem er Saras Forældre hvis de kendes ?

Sara er måske født på Færøerne ca, 1640
Hun blev gift med præsten Johan Jørgensen Rasch der var præst i Halsted på
Lolland død 1684.

Hvor blev de gift?

Der findes flere forslag til hendes forældre.
1.
Hans Harditt Hansen Færø og Dorothea Hedvig Carlsdatter
2.
Hans Rasmussen Færø og Anna Rasmusdatter

i begge tilfælde er det ikke lykkes mig at finde bevis for slægtskab.

Er der nogen der kan hjælpe?

Hans Lund

Fra : Steen Thomsen

Dato : 07-01-03 16:00

> Hvem er Saras Forældre hvis de kendes ?
> Sara er måske født på Færøerne ca, 1640
> Hun blev gift med præsten Johan Jørgensen Rasch der var præst i Halsted på
> Lolland død 1684.

Spørg Georg Agerby, han er ekspert på Færøerne. Men spørg ikke om
*bevis* for han gemmer ikke sine kilder.

*******
* \\|// *
* \\\|/// * PUFFFF!
* >---@---< *
* ///|\\\ *
* //|\\ *
*******
/
/
/
/
/

De bedste nytårshilsner
Steen Thomsen

Steen Thomsen http://www.danbbs.dk/~stst/
Frederikssundsvej 128 H st-th
DK 2700 Brønshøj
Danmark
Tlf: +45 3880 0202 steenthomsen@danbbs.dk

Fra : Göran Wennerström

Dato : 07-01-03 16:28

> Spørg Georg Agerby, han er ekspert på Færøerne.

Hvor sidder Georg, jeg kan ikke se ham

Venlig hilsen Göran.