Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 900SL+
Fra : S@ndman

Dato : 07-03-01 15:50

Hejsa,

Jeg har lige købt subj., hvordan kan jeg instille den så den ikke buer ned
foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen
for det.

Jimmy

Fra : DaWizeGuy

Dato : 08-03-01 16:41

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen

Det kan du ikke

Jeg har netop talt med Anovo Danmark (fordi min skærm har en anden fejl),
som supporterer Samsung i Danmark, og den flinke dame oplyste at den fejl du
beskriver findes på næsten alle de skærme der er solgt i den seneste tid.
Heldigvis er der tre års on-site ombytningsgarnti, hvilket betyder, at de
kommer hjem til dig og bytter skærmen, hvis du faxer en kopi af din
købskvittering, serienummeret bag på skærmen og en fejlbeskrivelse til Anovo
Danmark faxnr. 70107102. Du kan også ringe til dem på tlf. 70107101.

---
Mvh
Anders

Fra : Kaunda

Dato : 08-03-01 18:41

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foroven i billedet og omvendt forneden..?? Jeg kan ikke finde instillingen

Hvor meget buer det?
Jeg har også lige købt tilsvarende skærm, og jeg kan da godt se at den buer
lidt
indad.
Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....
Ellers er det da en god skærm.

Mvh Kenneth

Fra : S@ndman

Dato : 08-03-01 21:21

> [...]
> lidt
> indad.
> Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....

Jeg synes den buer nok til at man ser det hele tiden og det er et
irritationsmoment...

Jimmy

Fra : DaWizeGuy

Dato : 08-03-01 21:33

"Kaunda" <Mig@post.hus.dk> wrote in message

> [...]
> lidt
> indad.
> Efter jeg har lagt mærke til det ser jeg det sgu hele tiden.....

Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!

---
Mvh
Anders

Fra : Kaunda

Dato : 09-03-01 14:11

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> Gør som os andre: fax til Anovo og få den ombyttet!

hejsa

Jeg sendte en e-mail til dem i dag, og jeg fik svar efter 25 minutter. (god
service, det lover godt)

Men de ombytter den desværre ikke.

Citat fra mail : Vi kan desvære ikke ombytte skærmen til en anden idet det
er en generel
fejl, men vi laver skærmene så hurtigt som overhovedet muligt.

Det er en skam, men det er til at leve med.

Så nu er fax´en sendt.

Tak for de hurtige svar.

Mvh

Kenneth

Fra : Jakob Levisen

Dato : 11-03-01 01:54

Kaunda skrev i meddelelsen <98akj5$17u$1@news.opasia.dk>...

> [...]
>er en generel
>fejl, men vi laver skærmene så hurtigt som overhovedet muligt.
>
>Det er en skam, men det er til at leve med.

Er det en fejl som opstår hen ad vejen, eller er skærmen født med den ?
Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den pludselig
dukker op ?

venlig hilsen Jakob

Fra : Kaunda

Dato : 11-03-01 10:18

"Jakob Levisen" <jakobl@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ville det kunne betale sig at få skærmen demonstreret i butikken og ved
> selvsyn konstatere om fejlen er der, eller kan man risikere at den

Efter hvad jeg kunne forstå på Anovo så er det en fejl fra fabrikken, Det er
derfor
at de ikke bare kunne bytte den.

På min skærm var fejlen der da jeg fik den.

Problemet ved at få skærmen demonstreret i butikken, kunne være at du kikker
på en
demo og der efter får en skærm fra lageret.

Mvh Kenneth

Fra : Jakob Levisen

Dato : 11-03-01 12:16

Kaunda skrev i meddelelsen <98ffl2$qij$1@news.opasia.dk>...

> [...]
kikker
>på en
>demo og der efter får en skærm fra lageret.

Jeg har nu tænkt mig at få demonstreret den aktuelle skærm som jeg skal have
med hjem...hvis den så viser sig at være defekt, så skal butikken vel have
den byttet under alle omstændigheder. Men måske er det for meget at forlange
af butikken ?

venlig hilsen Jakob

Fra : Thomas

Dato : 12-03-01 13:21

> [...]
> med hjem...hvis den så viser sig at være defekt, så skal butikken vel have
> den byttet under alle omstændigheder. Men måske er det for meget at

Hvis butikken ikke vil vise dig skærmen i butikken, kan de vel næppe
betragtes som seriøse...?

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Jakob Levisen

Dato : 13-03-01 00:44

>Hvis butikken ikke vil vise dig skærmen i butikken, kan de vel næppe
>betragtes som seriøse...?

Tjaa...jeg emailede dem i lørdags med netop dette spørgsmål og har da ikke
fået svar endnu. Så jeg ved ikke rigtigt, men regner med at tage derned en
af de nærmeste dage og snakke med dem. Så må vi se hvad de siger.

venlig hilsen Jakob