Sms fra nette af
Fra : Tobias Klint

Dato : 30-12-02 17:34

Hejsa!!
Er der nogen da ved hvor man kan sende Sms fra nette hvor man sender med sit
ejet mobilnummer, Altså hvor da ikke så et nummer så man kan at der er fra
nette af
Håber nogen kan hjælpe mig med dette!!?

Med Venlige Hilsen
Tobias Klint

__________________________________________________________________ Tobias
H.. Klint ICQ#: 162025029 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-12-02 17:48

på din icq kan du også sende sms ...
ell..... http://www.siemensgsm.ru/sms.htm

Fra : V-Toby

Dato : 30-12-02 19:01

Det skal heste hver på dansk eller engelsk, Altså Sprog

Fra : Christian Poulsen

Dato : 31-12-02 00:44

> Det skal heste hver på dansk eller engelsk, Altså Sprog

Hvilke 'heste' ?

Nogen der kan give en kort vejledning til den?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 31-12-02 00:49

>>> ell..... http://www.siemensgsm.ru/sms.htm

> Nogen der kan give en kort vejledning til den?

Jeg havde ellers ventet et stykke tid med at poste mit indlæg, for at se
om SMS'en nu kom frem fra det russiske site. Det gjorde den, der gik 10
min., men den kom.

Så den kan man altså godt bruge.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-01-03 16:25

> Nogen der kan give en kort vejledning til den?

Kør den igennem http://babelfish.altavista.com så kan du få den på
engelsk - forhåbentlig hjælper det lidt på det

Vær i øvrigt opmærksom på at den tilsyneladende sender gennem ICQ's
SMSC, dvs. hvis de lukker deres SMS-service (eller hvis russerne ikke
har fået lov til at bruge ICQ's SMSC), ja så lukker den også.

--
Michael
GRATIS daglige vittigheder på din mobil

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-01-03 16:23

> [...]
> ejet mobilnummer, Altså hvor da ikke så et nummer så man kan at der er fra

På min liste, http://www.vindenand.dk/sendsms er der 9 services der tilbyder
gratis SMS til danske mobiltelefoner.
Heraf er der 3 der tilbyder dig muligheden for at sende med dit eget
afsendernummer.